Opgelost De nieuwe onderdelen Update van Windows 10 is beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

De nieuwe onderdelen Update van Windows 10 is beschikbaar. Ik krijg echter deze melding:

De update voor Windows 10, mei 2020, komt eraan. Deze update wordt aangeboden voor compatibele apparaten, maar uw apparaat is er nog niet helemaal gereed voor. Wanneer uw apparaat zo ver is, is de update op deze pagina voor u beschikbaar. U hoeft op dit moment niets te doen.

Wie weet wat die melding betekent? Ik ben zeer benieuwd en ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Het betekent precies wat er staat. Jouw apparaat is nog niet geschikt voor de nieuwste versie van Windows 10.
Het kan zijn dat de drivers van 1 of meer hardware onderdelen in jouw apparaat niet geschikt zijn. Moet je nu zelf op zoek naar andere drivers? Nee, absoluut niet. Je weet immers niet om welke hardware het gaat.
Jij hoeft helemaal niets te doen behalve afwachten. Het is mogelijk dat jij binnenkort via Windows Update nieuwere drivers binnen zult krijgen. Het is ook mogelijk dat versie 2004 van Windows 10 zodanig aangepast zal worden dat die versie geschikt wordt voor meer apparaten, waaronder jouw apparaat.

Hoe lang zal het duren voordat jouw apparaat wel geschikt is voor versie 2004? Daar valt niets over te zeggen. Dat kan 1 maand zijn, maar het kan net zo goed 3 maanden of een half jaar duren.
Is dat erg? Nee, helemaal niet. De versie van Windows 10 die jij nu hebt, zal gewoon blijven werken. En iedere versie van Windows 10 wordt 18 maanden lang ondersteund met (beveiligings)updates, dus als jouw computer nu draait op versie 1903 of 1909, dan is er niets aan de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan