Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hier nog 16299.192 en zeg dat er geen update zijn.
Die had ik ervoor ook, maar die 201 voor 32 bit en die 194 voor 64 bit zijn blijkbaar manuele updates. Raar, versta Windows al heel lang niet hoor. Maar dat is nu via die update catalogus. Ze gaan da nie iedere keer zo moeten doen hoor, want op die manier gaat er niet veel meer up to date blijven lijkt mij.
 
er staat geen 192 achter, er staat niets achter (nada rien de knots niks (nar))

bij update zeggen ze wel je bent up-to-date
Da is niet veel hoor nada rien de knots;). natuurlijk zegt hij dat je up to date bent. Dat zijn manuele updates. Om het de mens gemakkelijk te maken hebben ze bij Windows het nu eens zo gedaan. -m-
 
er staat geen 192 achter, er staat niets achter (nada rien de knots niks (nar))

bij update zeggen ze wel je bent up-to-date

dan dien jij eens de probleem oplosser betreffende de updates te laten draaien want dat kan dus niet dat je build 16299.00 draaien heb dit zou betekenen dat je systeem niet geschikt is voor deze versie ...immers zou 16299.15 er op moeten staan ...
*Destijds toen de Fall update kwam aanzetten betrefte het dus om de 16299.00 te gaan deze werd dan de dag er op al opgewardeerd naar de 16299.15 en na een 2 tal weken naar 16299.19 om nu momenteel te eindigen met 16299.192 al dan niet 16299.194 voor de x64 bits en 16299.201 voor de 32 bits systemen.
 
ben die update van de catalogus aan het installeren ben benieuwd of dat iets uithaalt
 
ik heb er geen goed gevoel bij ...hoop echter dat het je lukt .
*hier duurde de update nog geen 10 minuten ...maar heb al van uit verschillende bronnen gehoord dat er mensen bij zijn waar deze dus tot bijna 3 uur nodig had ( heropstarten en configureren inbegrepen ) voordat deze geinstalleerd was .
 
ge-installeert

tadaa 16299.194 (zal misschien geweest zijn dat ik een AMD procesor heb )
 
mooi zo dat het dan toch gelukt is ... hoelang heeft de pc nodig gehad ..
*ik gebruik hier de AMD Phenom II X4 955 processor .
 
Met 10 minuutjes was de kous ook hier af. Maar dan ook op een ssd.
Heb dit ook op de laptop gedaan. Had het bestand op een stick gezet en het lukte niet. Toen ik het bestand op de laptop plaatste, ging het wél zonder problemen.
Heb ondervonden dat er af en toe problemen naar voor komen met updates via WIFI. Met een vaste verbinding lukken deze dan wel prima.
 
Met 10 minuutjes was de kous ook hier af. Maar dan ook op een ssd.
Heb dit ook op de laptop gedaan. Had het bestand op een stick gezet en het lukte niet. Toen ik het bestand op de laptop plaatste, ging het wél zonder problemen.
Heb ondervonden dat er af en toe problemen naar voor komen met updates via WIFI. Met een vaste verbinding lukken deze dan wel prima.
Ik heb een netbook MIK, dus dat is enkel met WIFI te verbinden via het net. Er steekt geen RJ45 stekker op. Nog geen enkele keer een probleem gehad met een update. Mijn vrouw met haar vaste HP pc heeft al heel veel problemen gehad met updates, zo erg zelfs dat ze die eigenlijk het liefst zou willen uitschakelen. Die is dan wel met vast internet verbonden. Dus dat maakt geen bal uit denk ik. Je moet er gewoon voor zorgen dat je verbinding goed is. Ik zit wel op de 5 GHz band. Dat is wel stabieler dan de 2,4 GHz band.
 
Ik heb een netbook MIK, dus dat is enkel met WIFI te verbinden via het net. Er steekt geen RJ45 stekker op. Nog geen enkele keer een probleem gehad met een update. Mijn vrouw met haar vaste HP pc heeft al heel veel problemen gehad met updates, zo erg zelfs dat ze die eigenlijk het liefst zou willen uitschakelen. Die is dan wel met vast internet verbonden. Dus dat maakt geen bal uit denk ik. Je moet er gewoon voor zorgen dat je verbinding goed is. Ik zit wel op de 5 GHz band. Dat is wel stabieler dan de 2,4 GHz band.

Ik vermoed als jij op de 5GHz zit, dan Uw vrouw ook hé. Dat kan het dus ook niet zijn. Ik beweer hier dat ik met hetzelfde toestel meer resultaat heb met een vaste verbinding dan met een Wifi. (Ook op 5GHz).
 
Ik vermoed als jij op de 5GHz zit, dan Uw vrouw ook hé. Dat kan het dus ook niet zijn. Ik beweer hier dat ik met hetzelfde toestel meer resultaat heb met een vaste verbinding dan met een Wifi. (Ook op 5GHz).
Mijn vrouw heeft een vaste internet verbinding met kabel MIK, ik heb WIFI verbinding.
 
er is een KB4073290 voor Windows 10 Version 1709 die men zelf dient op te halen ...via de Microsoft update catalogus
deze is uitsluitend voor de Windows 10 versie x64bit
er is dus voor alle 64 bit systemen een nieuwe grote verzamel update uitgebracht...
wat het rare is is dat deze update NIET word aangeboden via de Windows Update.
*men verkrijgt hier door build 16299.194

0f313aa6e3-Ashampoo_Snap_2018.01.18_20h17m50s_002_.png
.

downloadlink ... Microsoft Update Catalog

ik heb dus versie : 1703 ( build van besturingssystemen 15063.850 )
kan ik deze verhogen of upgraden of volstaat deze versie ?

mvg

italia
 
jij doet er best aan om jouw Windows zo goed mogelijk up2date te houden .. m.a.w. de build die je nu draait staat dus achter met de huidige build .... de huidige build is dus 16299.248 versie 1907
je haalt dus best het media creation tool op en je start deze vervolgens ook op om je huidige versie bij te werken ...
gebruik je een draadloze verbinding dan duurt het soms wel langer ...gebruik je een laptop dan sluit je de adapter er aan ..
*Microsoft zal de oudere build's niet lang meer ondersteunen het is dus in je eigen belang dat je systeem of systemen up2date blijven door deze telkens te voorzien van de laatste build's..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan