Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom dat jij rufus wil gebruiken ontgaat me enigszins aangezien het tool zelf een opstarbare usb stick kan aanmaken .
 
is juist zal ik dit eens proberen?
maar ja mijn hardware was verouderd, ik moest wachten heeft dit dan nog zin?
 
vergeet de Windows7 starter ...deze valt al uit de boot met het verkrijgen van update's al de overige versie's Windows 7 worden ook in januari 2020 stop gezet .
 
dan zal ik in VB een wind 8 moeten zetten een iso zoals jij me gestuurd hebt en zelf hebt gemaakt, dat kan ik niet met activator en al erbij
moest ik nu de 1903 versie kunnen krijgen hé dan had in sandbox gratis erbij
zal nog eens proberen .. Moderator Notice: vragen naar niet legale activatie's en dergelijke is niet toegestaan !
 
MDC, je zegt dat je een hardware probleem hebt, dit kan ook betekenen dat er nog een USB stick in je systeem zit of een externe HDD aangesloten is. Indien dit het geval is, verwijder die dan. Het enige wat er mag aangesloten zijn is de USB stick waar je media creation tool op staat. Een muis of toetsenbord mag dan weer wel aangesloten zijn.
 
ja dat wist ik nog van de vorige keer er zat niets extra in C
thanks
ik moet nu even stoppen je weet wel waarom ik laat je iets weten
 
zet ik de MCT al op de usb stick en dubbel klik ik dan of plaats ik hem op het bureaublad en dan dubbelklik
heb het laatste gedaan, heb usb stick voor een andere pc gekozen en nu download hij bestanden?
 
dan zal ik in VB een wind 8 moeten zetten een iso zoals jij me gestuurd hebt en zelf hebt gemaakt, dat kan ik niet met activator en al erbij
moest ik nu de 1903 versie kunnen krijgen hé dan had in sandbox gratis erbij
zal nog eens proberen .. Moderator Notice: vragen naar niet legale activatie's en dergelijke is niet toegestaan !
ok maar ze staat ook op usenet, begrepen
 
heb dus geprobeerd met de opstatbare usb met de MCT erop na enkele minuten vroeg hij om een s/n in te geven, ik kon dit later ook doen, op later geklikt
daarna vroeg hij om een originele cd van windosws, alhoewel op mijn laptop een orignele windows 10 pro staat, dus de upgrade van 1809 naar 1903 gaat niet via deze weg.
Dan gewoon naar instellingen en update en dan was mijn pc er nog niet helemaal klaar voor, ik moest niets ondernemen stond er.

Ik ga straks de wind 7 starter in VB eesns proberen op te graden naar de 1903 32 bits
 
voor het upgraden van mijn windows 10 pro naar 1903 had ik dus de MCT aangemaakt met opstartbare usb,
maar ik had die usb geformatteerd in NTFS, is dit misschien daarom dat het niet lukte, moet ik het in FAT 32 formateren, of exFat, dit staat daar ook tussen?
 
voor het upgraden van mijn windows 10 pro naar 1903 had ik dus de MCT aangemaakt met opstartbare usb,
maar ik had die usb geformatteerd in NTFS, is dit misschien daarom dat het niet lukte, moet ik het in FAT 32 formateren, of exFat, dit staat daar ook tussen?
Je moet juist niets formatteren. Dat word voor u gedaan als je je stick aanmaakt door Microsoft. Dus daar ligt het totaal niet aan. Want Microsoft heeft dit nog maals gedaan nadat u dat gedaan heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan