could not determine your ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik geraak niet op een website
heb het aan iemand anders gevraagd die kan er zonder problemen op
dus het is iets op mijn computer maar wat :vraagteken:

could not determine your ip adres
 
welk abonnement heb jij dan van Telenet ... uw downloadsnelheid is nog minder dan in het basic abonnement ...in het basic internet abonnement van Telenet heb je normaal gezien een downloadsnelheid van 50Mbps en een uploadsnelheid van 5Mbps.
*denk dat jij eens contact dient op te nemen met de technische dienst ...

ik zie dat J.W. dezelfde vraag stelt ...

Ik heb "Internet Fiber 100".
 
Internet Fiber 100 >whop en dan heb jij normaal gezien een downloadsnelheid van 100Mpbs en een uploadsnelheid van 10Mbps ...
zoals ik eerder zei dien jij eens contact te nemen met hen ...zij testen dan uw lijn en modem/router mogelijk dat deze vervangen dient te worden .
*geef eens antw op de vraag van CTCS.
 
Internet Fiber 100 >whop en dan heb jij normaal gezien een downloadsnelheid van 100Mpbs en een uploadsnelheid van 10Mbps ...
zoals ik eerder zei dien jij eens contact te nemen met hen ...zij testen dan uw lijn en modem/router mogelijk dat deze vervangen dient te worden .
*geef eens antw op de vraag van CTCS.

hier nogmaals een test speedtest.PNG
 
de modem is nieuw zeg je ... hoe oud is dan je cat5 kabel ...want daar kan ook een breuk in zitten !
zo heb ik hier zelf eens ondervonden dat mijne cat5 kabel aangevreten was door muizen/raten ...had toen ook problemen en na controle van de telenet aansluitingen kon het niets anders meer zijn dan de kabel die in de kruipkelder lag heb deze dan vervangen en in een wachtbuis gelegd 10cm onder de grond..
 
de modem is nieuw zeg je ... hoe oud is dan je cat5 kabel ...want daar kan ook een breuk in zitten !
zo heb ik hier zelf eens ondervonden dat mijne cat5 kabel aangevreten was door muizen/raten ...had toen ook problemen en na controle van de telenet aansluitingen kon het niets anders meer zijn dan de kabel die in de kruipkelder lag heb deze dan vervangen en in een wachtbuis gelegd 10cm onder de grond..

Hier heb je een test gedaan met een andere pc en ook andere kabel.speedtest andere pc.PNG.
De kabels liggen in de living bloot waar er niet kan aangeroerd worden.
 
Maar toch blijft je downloadsnelheid laag, als dit met een kabel vanaf je modem naar je pc gaat, zou ik dit toch eens laten nakijken door telenet.
Ok die 70mbps ligt meer in de lijn van je abonnement.

Die pc met 26mbps, daarn zou ik toch eens zoeken wat daar fout loopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan