could not determine your ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik geraak niet op een website
heb het aan iemand anders gevraagd die kan er zonder problemen op
dus het is iets op mijn computer maar wat :vraagteken:

could not determine your ip adres
 
wel ik denk dat de modem/router regelmatig geupdated word door hen en bijgevolg dient men deze dan opnieuw op te starten ...ik merk wel dat sinds ik deze herstart heb de verbinding ook sneller is ..doe maar eens de speedtest via de app

dit zijn mijn resultaten ..
9a691061e5-Ashampoo_Snap_2018.02.18_17h13m53s_001_.png
 
wel ik denk dat de modem/router regelmatig geupdated word door hen en bijgevolg dient men deze dan opnieuw op te starten ...ik merk wel dat sinds ik deze herstart heb de verbinding ook sneller is ..doe maar eens de speedtest via de app

dit zijn mijn resultaten ..
9a691061e5-Ashampoo_Snap_2018.02.18_17h13m53s_001_.png

De upload snelheid van Telenet speedboost 400 is maar 40 Mbps
 
over welke site gaat het dan ...je mag me ook een pb doen indien je dit niet openbaar wilt meedelen ..
het is niet de bedoeling om telkens de modem/router te moeten herstarten .
 
ben er achter gekomen dat indien je je locatie van Nederlands( België ) aanpast naar Nederlands (Nederlands) met een Nederlands (Belgisch punt) toesenbord instelling dat dan de site wel toegangkelijk is ...
je dient het oude configuratiescherm te gebruiken om bij land/regio de aanpassingen te doen ...
acc43bb0f4-Ashampoo_Snap_2018.02.19_14h00m30s_003_.png


*bewijsje dat de site dus te benaderen is via de aanpassing ..
ac70854b15-Ashampoo_Snap_2018.02.19_13h45m06s_001_.png
 
gezellig is het wel ,nu moet ik iedere keer mijn router zonder stroom zetten als ik de site wil bezoeken (nar)

wat je eventueel kan doen is via een alternatief ip-adres de website te benaderen. lees: VPN; 't Is sowieso interessant als je een beetje anoniem wilt blijven op het net.

De betere vpn-servers zijn wel te betalen
 
welk abonnement heb jij dan van Telenet ... uw downloadsnelheid is nog minder dan in het basic abonnement ...in het basic internet abonnement van Telenet heb je normaal gezien een downloadsnelheid van 50Mbps en een uploadsnelheid van 5Mbps.
*denk dat jij eens contact dient op te nemen met de technische dienst ...

ik zie dat J.W. dezelfde vraag stelt ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan