Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ga via instellingen (drie horizontale puntjes ) naar privacy, zoeken en services ..
klik deze aan en scrol naar beneden klik verder op adresbalk en zoeken ..
bij zoekprogramma dat in de adresbalk word gebruikt kunt dan een andere selecteren ..
is er geen andere beschikbaar dan voeg je deze eerst toe.
ik had begrepen van TS dat hij van Edge afwou ??? Want hij vindt dat M$ hem dat opdringt ...
Is het dan niet voldoende om gewoon Chrome te installeren ?
@Aardbei nadat jij de link neerzette om dit via het register uit te schakelen ben ik in het register gaan kijken ..
wat blijkt nu wel deze register hack was hier al aanwezig .. nogthans kan ik me niet herinneren deze aangemaakt te hebben .. een mens word soms vergeetachtig !
ik heb op youtube een filmpje gevonden, waar ze uit leggen hoe je bing uit windows moet verbannen
maar je doet het op eigen risico en waarschijnlijk is hier al via de link van @Aardbei al weer gegeven
Als je elke keer dat je zoekt resultaten van Google wilt ontvangen, kun je Google instellen als standaard zoekmachine. Als je browser hieronder niet wordt vermeld, raadpleeg je de hulpbronnen bij die
Zoals ik het begrijp wil TS van Bing vanaf in zijn taakbalk bij zoeken.
Ik heb er een scriptje voor geschreven om het Register aan te passen.
Gewoon dubbelklikken en op ja klikken.
je moet het bestandje eerst uitpakken van Tuts kan je een reg file niet posten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.