E-mail bij openen mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms bij het openen van mijn mail zie ik niet de "gewone" inhoud maar als voorbeeld dit onderstaand. (Een klein stukje van de inhoud).
Hoe kan ik dit wijzigen zodat ik de gewone inhoud kan lezen?

B9AuR2IPX.a5cHw.OmrQUM9xoxKjIUAFKwhINeJRinvIIohP8z6P.qrOkY9l

xO4v9VxS.OKnwqVuhaigM_qgBUfEi1xVJSQLlAkezScU.H9Ve24Oj53zaMfb

J2aq79gP6L7G.RITtfn1h9OB0WKg61ysqo9xP9IdEejPDyUD2Su1w9hsMoz2

J3GnGSPbGj7Q_RsTuYp9XkauV.RWptyvoycxUYwcxd0hESyldufdTtuePbNf
 
Wat ik zie staan in de vraag is absoluut géén HTML !
Dat is de verbose weergave van digitale informatie en eerlijk gezegd ik heb géén idee hoe dat bij een mail zich kan voordoen.

Volgens mij moet je eens nagaan bij welke mails zich dat voordoet - volgens mij zal je er een lijn in vinden en betreft het mails met een of andere versleuteling of beveiliging op vlak van encryptie.
 
waar ik aan denk dat het misschien is het dit "Automatisch downloaden van afbeeldingen in e-mailberichten blokkeren of de blokkering ervan opheffen"
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/automatisch-downloaden-van-afbeeldingen-in-e-mailberichten-blokkeren-of-de-blokkering-ervan-opheffen-15e08854-6808-49b1-9a0a-50b81f2d617a#:~:text=Kies de Infobalk bovenaan het bericht en klik op Afbeeldingen downloaden.

1664372570546.png

waar vind je dat terug staat ook in link

  1. Ga naar het tabblad Bestand en kies Opties > Vertrouwenscentrum.
  2. Klik onder Microsoft Outlook Vertrouwenscentrum op Instellingen voor het Vertrouwenscentrum.
  3. Schakel het selectievakje Afbeeldingen in e-mailberichten met HTML-opmaak en in RSS-berichten niet automatisch downloaden uit.
 
Geen flauw idee welk verband jij ziet tussen downloaden van afbeeldingen en het weergeven van een mailbericht als een digitaal bestand ipv. ASCII tekst ? Schot in het duister ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan