AVAST meldit virus infectie bij openen Inernet en websites met Mozilla Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Verleden week zijn de moeilijkheden begonnen.
Telkens ik op Internet ga via Mozilla FF en dat ik een willekeurige website open, dan verschijnt er via mijn AVAST een melding dat er een besmetting is met een virus.
Bij nazicht op Google zou het gaan om een Extentie in Mozila FF.
Hieronder een overzicht van mijn extenties


Ik heb reeds de volgende programma's laten draaien :
1. MBAM
2. Windows Defender
3. windows slechte programma kuiser

Maar allen geven aan "geen besmetting - geen virussen - alles clean" ???

Ik ben ook teruggegaan naar een vorig herstelpunt. Ook in “Veilige Modus”.
Heb er 3 geprobeerd en uiteindelijk de allerverste terug.

Maar ik kan ook dit niet uitvoeren, daar ik een schermpje krijg met de melding : Fout : kan herstelpunt niet uitvoeren :
Fout [ Oxc0000022]

Heeft er iemand een tip wat ik nog kan doen ?

Flamingo
 

Bijlagen

  • FF  Extentions.jpg
    FF Extentions.jpg
    79.8 KB · Weergaven: 185
  • Avast melding Fout.jpg
    Avast melding Fout.jpg
    36 KB · Weergaven: 221
je krijgt de foutmelding 0xc0000022 omdat er je de toegang geweigerd word "access denied" bij het aanspreken van een herstelpunt ..
wat je zou kunnen proberen is om de computer in de veilige modus op te starten om zodoende in de veilige modus een herstelpunt aan te spreken ...
ik vermoed dan ook omdat de toegang je verboden word dat dit dan ook met een besmetting te maken ..heeft !
probeer het eerst om de veilige modus op te starten lukt het je dan niet om een herstelpunt aan te spreken dan zal Zer0Day je onder zijn hoede nemen om je van de besmetting af te helpen ..
 
je krijgt de foutmelding 0xc0000022 omdat er je de toegang geweigerd word "access denied" bij het aanspreken van een herstelpunt ..
wat je zou kunnen proberen is om de computer in de veilige modus op te starten om zodoende in de veilige modus een herstelpunt aan te spreken ...
ik vermoed dan ook omdat de toegang je verboden word dat dit dan ook met een besmetting te maken ..heeft !
probeer het eerst om de veilige modus op te starten lukt het je dan niet om een herstelpunt aan te spreken dan zal Zer0Day je onder zijn hoede nemen om je van de besmetting af te helpen ..

Beste,
Zie mijn bovenstaande melding :
****************************************************************

Ik ben ook teruggegaan naar een vorig herstelpunt. Ook in “Veilige Modus”.
Heb er 3 geprobeerd en uiteindelijk de allerverste terug.

****************************************************************

Misschien de laatste hulp :
***** dan zal Zer0Day je onder zijn hoede nemen om je van de besmetting af te helpen ..[/QUOTE]*****

Flamingo
 
Download
51a5f5d096dae-icon_RSIT.png
RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan