Opgelost Bestanden niet openen ? of niet bereikbaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
en waar moet ik mijn ander probleem plaatsen aub op welk forum??? rood kruis bij mijn pdf bestanden en ook photos na herinstallatie windows
 

Bijlagen

  • photos.jpg
    photos.jpg
    43.2 KB · Weergaven: 46
Oplossing
u kunt nu weer lachen maar ik heb sinds ik windows heb moeten herinstalleren een rood kruis bij mijn pdf bestanden en ook photos
Mij hoor of zie je niet lachen. Jij ziet geen rood kruis, maar een rode cirkel met daarin een wit kruis. En jij vraagt je af wat dat betekent.
Volgens mij maak jij gebruik van OneDrive (de cloudopslag van Microsoft). Het pictogram dat bestaat uit een rode cirkel met daarin een wit kruis betekent dat die map of dat bestand niet kan worden gesynchroniseerd. Zie hier: https://support.microsoft.com/nl-nl...onedrive-11143026-8000-44f8-aaa9-67c985aa49b3

De afbeeldingen die je geplaatst hebt, zijn verkleind, zodat alles moeilijk te lezen is. In de rechter...
u kunt nu weer lachen maar ik heb sinds ik windows heb moeten herinstalleren een rood kruis bij mijn pdf bestanden en ook photos
Mij hoor of zie je niet lachen. Jij ziet geen rood kruis, maar een rode cirkel met daarin een wit kruis. En jij vraagt je af wat dat betekent.
Volgens mij maak jij gebruik van OneDrive (de cloudopslag van Microsoft). Het pictogram dat bestaat uit een rode cirkel met daarin een wit kruis betekent dat die map of dat bestand niet kan worden gesynchroniseerd. Zie hier: https://support.microsoft.com/nl-nl...onedrive-11143026-8000-44f8-aaa9-67c985aa49b3

De afbeeldingen die je geplaatst hebt, zijn verkleind, zodat alles moeilijk te lezen is. In de rechter bovenhoek van de Verkenner meen ik het pictogram van OneDrive te zien, met daarop ook zo'n rode cirkel met een wit kruis en daarachter het woord Fout:

64ca58c524b15-2023-08-02_15_20_54-photos.jpg_-_Windows_Photo_Viewer.png


Omdat jouw afbeelding zo sterk verkleind is, is het voor mij moeilijk te zien, maar er lijkt een naar beneden gericht pijltje (˅ ) achter Fout te staan. Klik daar eens op. En kijk wat dan de mogelijkheden zijn. Je zult in moeten loggen op jouw OneDrive met jouw Microsoft account om de synchronisatie van je bestanden weer mogelijk te maken.

=======================================
Tevens zie ik dat van jouw afbeeldingen geen miniatuur (= klein voorbeeld) wordt weergegeven, maar enkel het pictogram van de app Foto's. Is de app Foto's bij jou de standaardviewer voor afbeeldingen?
Om miniaturen te zien in plaats van het pictogram van de app Foto's moet je het volgende doen:

Open een map met foto's en klik dan bovenaan in de Verkenner op het pictogram met de 3 puntjes. Er verschijnt dan een contextmenu. Klik in dat menu op Opties:

64ca5b17ac7a6-2023-08-02_14_32_07-C__Users_user_Pictures_Foto_s_%28Wilde%29_dieren.png


Als het venster Mapopties geopend is, dan moet je klikken op het tabblad Weergave. Daarna moet je ervoor zorgen dat er geen vinkje staat voor 'Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen'.
Als je dat gedaan hebt dan moet je de wijzigingen opslaan. Dat doe je door onderaan in dat venster eerst te klikken op de knop Toepassen en daarna op de knop OK.

64ca5be7b5fd9-2023-08-02_14_33_33-Mapopties.png
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan