Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kopier de 2 bestanden op de usb stick zoals voorbeeld, of voeg ze toe aan de iso van windows 11,.
en voor de rest gewoon installeren, samengezocht en getest op Windows 11 Pro.
de in-place upgrade naar de Windows 11 heeft plaats gevonden op een virtuele Windows 10 pro 21H1 ..
hier heeft deze er ruim 3 uur over gedaan en men verkreeg ook de Windows.old..
alles maar ook alles werd behouden ...
this effe zoeken om alles naar je eigen hand te zetten ..
Daar heb ik nu geen probleem mee, heeft al op mijn beide pc's gestaan, systeem backup terugzetten en OK.
Ik maak eerste een Systeem image , voordat ik begin te spelen, duurt 3 min.
Prima! Maar mij gaat het om het propageren van 'hack-tricks' ...
Het ondermijnen van een beveiligingsstrategie moet vroeg of laat negatieve consequenties hebben, anders deugt die strategie an sich niet.
Prima! Maar mij gaat het om het propageren van 'hack-tricks' ...
Het ondermijnen van een beveiligingsstrategie moet vroeg of laat negatieve consequenties hebben, anders deugt die strategie an sich niet.
In Windows 10 zit deze TPM check ook niet , en daar werken we toch ook mee.
en 't is niet hacken, maar de TPM check uitzetten, tot wanneer we een nieuwe pc hebben.
TPM: Bij win10 geen systeemvereiste; bij win11 wel. Meer dan een nuance verschil dus.
Hacking is een vaag en ruim begrip; definities kunnen variëren. Voor mij valt het er onder.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.