Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
vroeger weet ik, kwam er onderaan rechts een bericht dat er een update was
nu moet ik iedere keer kijken bij Windows update ( ik heb 8.1 ) om te zien of er 1 is
ik ben nochtans normaal ingesteld
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    48.5 KB · Weergaven: 119
bedoelt u dit hier in bijlage ?


ondertussen dit gevonden via instellingen wijzigen en zag dit resultaat
is het dat ?
en staat er iets verkeerd ?


ik hoor het wel dus
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    28.6 KB · Weergaven: 124
  • Doc1.doc
    73.5 KB · Weergaven: 122
die bedoelde ik ja .... ik zie dat deze bij u op automatisch(triggerstart) staat wel deze staat hier bij mij op " handmatig "(triggerstart) en de service staat hier op " gestopt ".
let op : een melding dat er updates zijn ga je nooit te zien krijgen !
de updates worden dan ook automatisch geinstalleerd maar je zou wel een melding moeten te zien krijgen dat deze geinstalleerd werden .
 
Ja dat krijg je. Als er een update is gebeurt en er dient een heropstart te gebeuren komt er rechts onderaan heel snel eens een popup ( bij mij in het zwart met witte letters) dat er een update is gebeurt, maar in je tekstballonnetje in je startbalk onderaan rechts komt die wit en daar staat het ook nog eens en die gaat niet weg. Zelfs niet als je hem eens hebt afgesloten en heropgestart hebt. Hoelang weet ik niet precies, want ik kijk eigenlijk dagelijks in mijn meldingen.
 
het gebeurt wel als ik op updates klik er staat dat er gedownload zijn maar ik moet ze wel nog installeren
krijg daar dus geen melding van
zou ik ergens moeten kunnen of nodig veranderen zoals u naar handmatig ?
ik kijk wel regelmatig zoals CVE hieronder in bericht #5 of er zijn
misschien is het dan beter gewoon alles zo te laten , ik weet niet
 
ik zie nu juist dat het hier over de Windows 8.1 gaat ..
kijk eens in het configuratiescherm bij updates instellingen of deze daar dan ook op Automatisch staan !
de service kun je naar handmatig zetten maar dit zou niets mogen uitmaken ...
 
ja dat bedoelde ik ..alles staat zoals het moet zijn ...
download eens de ADWcleaner naar het bureaublad en verwijder alles wat deze vermeld ...
een herstart van je systeem is nodig om het verwijderingsproces te voltooien .
 
ja ! deze ken ik, gebruik hem al eens als er iets niet goed marcheert
vooral gebruikt , maar dit terzijde -als er onnodige browser zich installeerde ( vroeger minder opgelet op de vinkjes die weg moesten bij iets downloaden )

ga hem nog eens laten draaien

bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan