Online apps apps

Hallo,
Axa bank is Crelan geworden en wil mij registreren op crelan home banking maar telkens als ik de richtlijnen volg en de app wil installeren krijg ik de melding:
dit google account is nog niet aan een apparaat gekoppeld. Open de Play store app op je apparaat voordat je de app installeert. Ik had ook home banking op
mijn telefoon(android) maar daar krijg ik de melding: je apparaat is niet compatibel met deze versie. Weet iemand wat het probleem zou zijn?

Dank bij voorbaat
 
@PhilipV (#10): Je kan vanop eender welke PC naar google play gaan en daar een app laten installeren op je smartphone of tablet.
Als je meerdere toetellen op jouw naam geregistreerd hebt bij google kan je kiezen op welk apparaat de installatie moet gebeuren.
Google stuurt dan een installatieopdracht (pushbericht) naar dat toestel voor de app in kwestie.
Als dat apparaat ingeschakeld is en verbinding heeft met internet staat de app even later op het apparaat.
 
Dat is ook niet wat ik zeg : je kan je PC niet aanloggen met een Google Account ... je kan uiteraard wel aanloggen op een Google Account vanop je PC. En dan kan met meerdere, maar je moet eerst je PC wel met ofwel een lokaal account ofwel een MS account aanloggen.
 
Bedankt voor de aanvullende informatie, zo slim ben ik nu ook niet.Ik heb die gmail adressen na de problemen met hotmail geopend , met Office 2016 betaal je éénmalig en niet om de zoveel jaar zoals bij 365 en die prijzen zijn soms véél goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan