Software Alternatief voor Teamviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kjerdahl

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik ben al jaren gebruiker van Teamviewer maar nu word ik er telkens uit gegooid omdat ze vinden dat ik 'een professionele gebruiker' ben en moet ik dus een zeer dure licentie betalen.
Is er iemand die een alternatief heeft om vrienden op afstand te kunnen helpen en ook mijn 3 pc's hier in huis op 1 scherm te kunnen bedienen?

Alvast hartelijk dank voor jullie respons.

Kjerdahl.

PS: ik heb al alles uninstalled en opnieuw geïnstalleerd met andere mailadressen, zonder soelaas.
 
Hoi,

Ik ben al jaren gebruiker van Teamviewer maar nu word ik er telkens uit gegooid omdat ze vinden dat ik 'een professionele gebruiker' ben en moet ik dus een zeer dure licentie betalen.
Is er iemand die een alternatief heeft om vrienden op afstand te kunnen helpen en ook mijn 3 pc's hier in huis op 1 scherm te kunnen bedienen?
Ik heb hetzelfde probleem gehad


1674384394590.png

Mijn teamviewer werkt terug prima.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Teamviewer al jaren en ook redelijk vaak, met verschillende personen. Gaf nooit problemen. Vorige week ook ineens zo'n soort melding , dat ik het teveel gebruikte en dan maar een betaalde versie moest nemen. Teamviewer verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en voilà, het werkte weer als vanouds...
 
Hartelijk dank voor jullie reacties! Zeer helpvol. Ik heb ondertussen AnyDesk geprobeerd en ben er zeer tevreden mee.
Anydesk werkt ook prima, maar al mijn vrienden die ik help (nu via teamviewer) moeten dat dan ook gebruiken, en dat is dikwijls een probleem,
mensen die niet veel van pc's kennen kunnen soms nog geen zip file uitpakken laat staan iets installeren.
 
dan is er nog altijd ' Quick Assist ' de app van MS zelf ... ook met een ' dodemans-knop ' van 20 minuten ongeveer ...

met het éne installeer je het andere ' op afstand ' ....

mijn comment eindigd hier voor dit Topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan