Webdesign Alternatief voor FileZilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

clauw

Steunend lid
Vip Lid
Zijn er andere betrouwbare programma's dan FileZilla om een webpagina te beheren.
 
Filezilla is een FTP-server/client : kan je enkel bestanden mee overzetten van PC naar webserver.
Beheren is nog iets anders : wat zoek je precies ?
 
Ik gebruik al sinds jaar en dag WS_FTP van Ipswitch. Erg goed.
Niet gratis en volgens mij hebben ze ook geen free versie.
 
Ik gebruik Multi-Commander voor al mijn bestandsbeheer op PC en netwerk, maar ... daar zit ook een FTP-connectie mogelijkheid bij.
Op die manier is de hostserver van je website gewoon als een drive in je netwerkje thuis. Werkt gewoon zalig !

Volledig gratis en geen beperkingen ...

 
WinSCP is ook prima spul .
Multicommander en WS_FTP zijn zeer gebruiksvriendelijk

Altap Salamander is helaas niet gratis.​

 
Ik heb nu een website bij Telenet via de 50 mb gratis webruimte.
Ik heb daarop mijn bestand (Genealogische gegevens) geplaatst via FZ. Ik probeer al een paar dagen om nieuwe gegevens toe te voegen..maar ik krijg geen verbinding meer.. Vandaar ...misschien lukt het met iets anders
 
Als verbinden met de ene FTP client mislukt, zal dat waarschijnlijk ook met een andere mislukken.
Er moet dus iets anders aan de hand zijn. Misschien poort 20 en 21 dicht staan in de firewall ? Of verkeerde instellingen gemaakt zoals de hostnaam, gebruikersnaam en wachtwoord ?
 
Sorry voor het storen. Probleem is opgelost....had gewoon een verkeerde toets gebruikt bij het ingeven van het paswoord.
Bedankt Skippy...u zette mij op het juiste spoor
Roger
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Ik zet een slotje op dit topic. FileZilla kan dus verder gebruikt worden begrijp ik er uit ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan