Opgelost afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

funny

Steunend lid
Vip Lid
ik kan geen afbeeldingen in outlook 2019 krijgen
ik heb al van alles gedaan
 
Wat krijg je dan wel ? Een vierkantje met een rood kruisje ?
Krijg je een melding zoals hier onder ?
Outlook.jpg

Klik dan op het blauwe rondje met de i er in en kies wat je wilt.
 
Veilige afzenders gaat dat niet oplossen, enabled in trust center wel...

Maar... angezien dat niet werkt is er wel wat anders aan de hand.
Beschrijf eens even zoveel mogelijk je setup. Welke versie onderandere...
 
Kan je nog eens dubbel nakijken of die instelling naar waar ik je verwezen heb NIET aangevinkt staat aub? Dat is normaal de enige oorzaak van je probleem van alle situaties die ik al gezien heb betreffende dat bepaalde probleem.

Als je daar 100% zeker van bent, (en herstart eventueel eens), dan zoeken we verder.
 
Ik heb zelfs op Internet al gevonden dat het probleem zich vaak voordoet (bij alle versies van Office overigens) zonder enige aanwijsbare reden. Sommige dagen is het probleem er, sommige niet ... Eén troost blijkbaar : het gaat ook vanzelf weer over...
 
Als het probleem er zonder enige aanwijsbare reden is, en "vanzelf" verdwijnt, ga je hoogst waarschijnlijk in de richting van je internet cache moeten zoeken. Zoals het leegmaken van je cache in Internet Explorer. Daar die component gebruikt wordt voor de weergave van HTML based emails.
 
Dit er eentje : https://docs.microsoft.com/en-us/ou...ody/pictures-not-displayed-and-shown-as-red-x
maar Google geeft je tientallen sites van die aard, die allemaal een uitleg hebben voor dit wijd verspreide probleem...
Dit er eentje : https://docs.microsoft.com/en-us/ou...ody/pictures-not-displayed-and-shown-as-red-x
maar Google geeft je tientallen sites van die aard, die allemaal een uitleg hebben voor dit wijd verspreide probleem...
Philipv ik ben gaan kijken in het register van outlook en de map OutlookSecureTempFolder. staat daar niet in .ik weet niet of ik daar zomaar iets mag veranderen misschien gaat er dan niets meer . ik ga eens aan mijn buurman vragen of hij die map daar heeft staan die heeft ook outlook
groetjes funny (y):rolleyes:
 
Die folder is waarschijnlijk ook niet van toepassing op die versie van Office. Dat artikel is gebaseerd op Outlook tem 2010.

Maar probeer eens de cache te legen van je Internet Explorer.
  • Klik in Internet Explorer op het tandwieltje (Opties/Options)
  • Klik op Internet opties (Internet options)
  • Klik in dit venster op Verwijderen… (Delete…)
  • Vink hier aan wat u wenst te verwijderen
  • Klik op Verwijderen (Delete)
 
Die folder is waarschijnlijk ook niet van toepassing op die versie van Office. Dat artikel is gebaseerd op Outlook tem 2010.

Maar probeer eens de cache te legen van je Internet Explorer.
  • Klik in Internet Explorer op het tandwieltje (Opties/Options)
  • Klik op Internet opties (Internet options)
  • Klik in dit venster op Verwijderen… (Delete…)
  • Vink hier aan wat u wenst te verwijderen
  • Klik op Verwijderen (Delete)
DDragon80 ik heb naar dit filmpje ge keken en heb alles gedaan wat ik daar zag en alles werkt nu goed
bedankt voor alle uitleg die ik hier kreeg
groetjes Funny :);););)(y)(y)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan