LS, Plotsklaps zie ik, als ik een mapje met afbeeldingen open, geen (kleine) afbeeldingen meer in de betreffende pictogrammen maar alleen het logopictogram van het programma waarmee ik mijn afbeeldingsbestanden (in mijn geval Irfanview) open. Erg lastig als je bijvoorbeeld een plaatje wil invoegen in een berichtje...
Ik heb de instellingen niet veranderd en die staan ook standaard op "Grote Pictogrammen" ingesteld bij de beeldweergave. Ik kan de grootte wel veranderen maar niet zodanig dat er weer afbeeldinkjes verschijnen. Er staan in het mapje tussen de laten we zeggen 100 pictogrammen slechts een stuk of 5 als afbeelding en de rest als logopictogram.
Heb ik toch iets per ongeluk veranderd en hoe kan ik dit weer herstellen?
Met vriendelijke groet, Elzo
Ik heb de instellingen niet veranderd en die staan ook standaard op "Grote Pictogrammen" ingesteld bij de beeldweergave. Ik kan de grootte wel veranderen maar niet zodanig dat er weer afbeeldinkjes verschijnen. Er staan in het mapje tussen de laten we zeggen 100 pictogrammen slechts een stuk of 5 als afbeelding en de rest als logopictogram.
Heb ik toch iets per ongeluk veranderd en hoe kan ik dit weer herstellen?
Met vriendelijke groet, Elzo