Windows 11 afbeeldingen en dokumenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als je in Windows 10 daar links op afb of dok. klikte kwam eronder dan in dezelfde rij al je afb of dok te voorschijn
nu in Windows 11 is dat niet zo
als je klikt op dok of afb verschijnt in het midden de items
vroeger kon je een dok naar de gepaste naam links slepen , nu niet meer
of is er iets dat ik niet goed doe
ik zie allezins dat tekentje niet meer staan vöör dok en afb
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-12-06 132448+.jpg
    Schermafbeelding 2023-12-06 132448+.jpg
    45.6 KB · Weergaven: 40
sorry ...maar ik zie nergens map toevoegen staan als ik klik
open eerst wel verkenner op de pc , dan ga je naar de plaats waar de map staat die je wil toevoegen aan snelle toegang
daar klik je rechts op de map die je wil toevoegen aan snelle toegang, en kies "vastgemaakt voor snelle toegang."
 
Laatst bewerkt:
dus ik klik rechts daar onderaan in verkenner en dan op dokumenten in de rij -zie bijlage -, maar hoe krijg ik die daar links gewoon , en niet in snelle toegang ; dat ik zpals vtroeger daar klik en de rij dokumenten er vervolgens zie onderstaan en niet in de midden .......
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding.jpg
    Schermafbeelding.jpg
    63.8 KB · Weergaven: 33
Ofwel is het 'vastgemaakt' - bovenste gedeelte en dat kan je dus zelf bepalen
Ofwel is het 'recent gebruikt' en dat bepaalt het systeem op basis van het frequent gebruiken van een bestand/link ...

En daaronder heb je eigenlijke verkenner. that's it ...

Het is mij alleszins niet duidelijk op wat je verder nog zinspeelt.

Maar het zou al helpen als nu EINDELIJK eens zou doen wat hier maar wordt herhaald en herhaald :
  • ga in de verkenner naar de map die je wil in je fly-out van de verkenner wil krijgen. Je zit nog altijd op die verkenner zelf te klikken, niet op de gewenste map !
  • als je die map in de verkenner aangeduid hebt, klik je er rechts op
  • uit de opties maak je je keuze ...
Nog maar eens vb. bekijken in #6 misschien ?
Of dit :

1702039022556.png


of 'Show More Options' .... bekijken en kiezen
 
Ik geef het zo rap niet op !
Doe als volgt :
  1. Open je windows verkenner : openen ! niet rechtsklikken ... je kan dat doen door het icoontje in je taakbalk links te klikken of door 'Mijn PC' op je desktop te openen.
    Je krijgt dan al je drives te zien.

  2. Ga nu naar de map die je in de fly-over (zoals op je afbeeldingen) wil zien verschijnen in de toekomst.

  3. selecteer die map, niet openen ! Klik dan rechts en bekijk de opties. Je bent dan puntje 2 van het beeld hierboven. In mijn vb. dus 'Calibre Bibliotheek' - in jouw geval de map waarvoor je de aktie onderneemt.

  4. Kies dan voor Quick Access of Snelle toegang in het NL of bekijk ook eens de extra opties...
Als je daarna vanop je desktop met muis over het Verkenner icoon gaat én rechtsklikt zie je de map er nu bijstaan en vanop het hoofdscherm van de Verkenner, bij helemaal openen van die verkenner, ook !
 
dus ik klik rechts daar onderaan in verkenner en dan op dokumenten in de rij -zie bijlage -, maar hoe krijg ik die daar links gewoon , en niet in snelle toegang ; dat ik zpals vtroeger daar klik en de rij dokumenten er vervolgens zie onderstaan en niet in de midden .......
al wat je daar vast maakt blijf daar vast staan in die lijst en niet in die lijst waar jij naar verwijst

afbeelding 1
1702046801602.png


afbeelding 2

1702047259122.png


wat jij wild dat uw map die je wild toevoegen
kijk post berichten uitleg #2 #6 #7 #9

in windows 11 zijn er in verkenner veel veranderd doorgevoerd ,je kan win 10 en win11 niet met elkaar vergelijken
 
Laatst bewerkt:
@georguy1 Ik denk dat het je nu wel ongeveer duidelijk is wat kan en wat niet ...
Je moet gewoon aanvaarden dat Windows 11 niet gelijk is aan Windows 10 ! Logisch, want anders was 11 er niet geweest hé ... (dat is hogere filosofie, maar moet kunnen ....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan