Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb een vriendin die heeft in 2013 een nieuwe Acer Aspire V5-431P met Windows 8 gekocht.
Alles was ok tot ze een bericht kreeg van Microsoft dat ze die pc naar Windows 8.1 moest updaten.
Dan is alles fout gelopen.
Ze heeft van alles gedaan maar krijgt ook haar recovery cd niet aan de praat.
Volgens forum van Microsoft is ze niet de enige.
Nu is er een blauw scherm met links boven : operating system not found.
Kan iemand mij helpen hoe ik haar verder kan helpen.
Bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sja, dat is zo'n standaard mail die je krijgt van een medewerker die zich niet goed in de situatie ingeleefd heeft.

Als er een recovery partitie aanwezig is, is het beste om via deze partitie te booten zoals ik in bericht #28 heb geschreven.
 
je bedoeld dus dat je de handelingen meegedeeld in bericht #30 gedaan heb maar dat ook dit je geen stap verder helpt ...
dan vrees ik er dus voor.. en zoals eerder al vermeld .. is het huidige besturingssysteem verwijderd geworden doordat dus de upgrade al gestart was...
bijgevolg staat er nu dus geen besturingssysteem meer op deze pc ....
of het bestellen van de Acer recovery dvd's een oplossing bied durf ik niet te bevestigen ....
en denk dat het beter zou zijn indien er hier gewoon een verse installatie kon gestart worden .
 
Ik wil graag jullie allemaal bedanken voor het geduld en de hulp. Ik heb zelf veel bij geleerd. Ondertussen vernomen dat haar pc ok is, de harde schijf was vergrendeld door Acer zelf, daar mijn vriendin een verkeerde handeling gedaan had in de bios. Acer heeft haar harde schijf moeten deblokkeren. Succes met jullie site!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan