Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste Allemaal,

8.1. is binnengekomen. Dit is eigenlijk probleemloos verlopen. Het duurde wel wat, toch een 45 min of zo, incl. herstarten.

Je ziet hieronder de 'geschiedenis' van gisteren. Bovendien kreeg ik via een abonnement (About.com) het volgende binnen:

► Windows 8.1 Update

Windows LogoWindows 8.1 Update is the second major update to the Windows 8 operating system.

This update, previously referred to as Windows 8.1 Update 1 and Windows 8 Spring Update, is free for all Windows 8 owners. If you're running Windows 8,1, you must install Windows 8.1 Update to continue receiving patches after April 8, 2014.

Windows 8.1 Update includes a number of user interface changes, especially for those using Windows 8 with a keyboard and/or a mouse.

For basic Windows 8 information, like system requirements, see my Windows 8: Important Facts. See my Windows 8.1 summary for more on Microsoft's first major update to Windows 8.

Windows 8.1 Update Release Date
Windows 8.1 Update was first made publicly available on April 8, 2014 and is currently the most recent major update to Windows 8.

The next major update to Windows 8 is rumored to be planned for later in 2014.

Download Windows 8.1 Update
To upgrade from Windows 8.1 to Windows 8.1 Update for free, visit Windows Update and apply all available updates. The Windows 8.1 Update patches are KB2919355, KB2932046, KB2937592, KB2938439, and KB2934018.

Tip: If you don't see any Windows 8 Update related updates in Windows Update, check to make sure that KB2919442, first available in March 2014, is installed first. It should be listed in Windows Update. It's also still just April 8th, so you may just need to be patient as the updates roll out.

While more complicated, you also have the option of upgrading manually from Windows 8.1 to Windows 8.1 Update right now:

Windows 8.1 Update (KB2919355) for 64-bit Windows 8.1
Windows 8.1 Update (KB2919355) for 32-bit Windows 8.1
Note: The Windows 8.1 Update actually consists of 5 individual updates. Select them all after clicking the Download button. First install KB2919442 if you haven't already, followed by the ones you just downloaded, in this order exactly: KB2919355, KB2932046, KB2937592, KB2938439, and then KB2934018.

Not sure which download to pick? See How To Tell if You Have Windows 8.1 64-bit or 32-bit for help.

If you haven't yet updated to Windows 8.1, you'll need to update to Windows 8.1 Update via the Windows Store. Think of this as a one-stop upgrade to both Windows 8.1 and Windows 8.1 Update. See my How to Update to Windows 8.1 Update tutorial for more help.


8-1-UPDATE.jpg

Behalve dat in mijn taakbalk de "Store" knop geinstalleerd krijg, zie ik niets anders veranderd. Zelfs de naam van het Operating Systeem is onveranderd. Het noemt dus helemaal niet "8.1 Update". Vreemd toch?

Mvg |||| Walter
 
WSUS Offline Update heb ikzelf nooit gebruikt , kan daar dus niets over kwijt !


is nu bezig met de fabrieksinstellingen terug te zetten ,
wat ik ga doen is :

Fabrieksinstellingen terug zetten
Windows update laten doen tot alles gedaan is
En dan pas software gaan installeren en telkens opstarten en dan zien welke software de boosdoener is .


ik weet ook de office zou normaal geen probleem mogen zijn .
 
laat eerst de defender (welke dus de standaard beveiliging is van de Win8) zoeken naar update's voordat je de Windows update's ophaalt zodat je toch op zijn minst beschermt bent ....!
 
Wil je met Win8 werken en denken dat je met 7 werkt? 1 middel : werk met StartIsBack! 't Kost je $2.
Ik vind het prima omdat er werkelijk geen verschil is en je af en toe ook met de Metro interface kunt werken. Het is stabiel en start snel op.
Mvg | Walter
 
ik heb nu de win 8.1 geinstalleerd en geen problemen heb ook terug een herstelpunt gemaakt en een image van het OS :)
maar de update's blijven weg ivm KB ...355 met de nieuwe start er in ??
 
je meld dat je dus een herinstallate heb gedaan van de win8.1
deze is dan ook prima gelukt , wel jij dient nu eerst al de vorige uitgebrachte update's te installeren voordat de beruchte KB2919355 zich aanbied want voorafgaande aan deze KB2919355 dient zich er eerst een andere KB aan ..
namelijk deze KB2919442 (deze werd in maart uitgebracht) en indien deze niet aanwezig is op je systeem dan zou ook de KB2919355 wederom op een mislukte installatie kunnen uitdraaien !
 
Ik zie nu net dat:
De nieuwste update voor Windows 8.1 installeren
Als Windows 8 of Windows RT wordt uitgevoerd op uw pc, opent u de Windows Store op uw pc en werkt u bij naar Windows 8.1 of Windows RT 8.1. Hierbij is de nieuwste update inbegrepen. Zie Windows 8 bijwerken naar Windows 8.1 voor meer informatie.
De nieuwste update voor Windows 8.1 installeren - Microsoft Windows Help

Dus die update zou je nu al moeten hebben.
Heb je die Store op je taakbalk gekregen ?

Update.png
 
ik heb mijn probleem gevonden denk ik ,
ik heb alles up-to-date gezet en dan ben ik begonnen met software te installeren .
Ik heb na iedere software een herstelpunt gemaakt en plots kwam ik aan Alcohol 120% en dan liep het verkeerd dus we weten de dader ik heb nu stardock er op gezet en geen probleem dus lag niet aan stardock ,
moet zijn dat alcohol 120% nog niet compatibel is met 8.1 .

Ik hou je nog verderop de hoogte .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan