Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Hoi Ik zou van mijn harde schijf een lijst willen kunnen afdrukken van alle bestanden onder alle mappen en submappen. Mijn harde schijfletter...
Antwoorden
8
Weergaven
359
  • Gesloten
mijn Map "Deze of Mijn PC" is veanderd naar "Bureaublad". Nu heb ik dus 2 mappen met dezelfde naam. Hoe krijg ik de Map Deze of Mijn PC weer terug.
Antwoorden
2
Weergaven
241
  • Gesloten
Mijn Gmail adres is voornaam.achternaam@gmail. met punt tussen voornaam en achternaam, ik krijg echter veel mails van iemand met dezelfde naam...
Antwoorden
11
Weergaven
550
  • Gesloten
Hoi, Als ik you tube filmpjes bekijk om het even wat worden die altijd onderbroken door reclame, is daar een blokker voor zoals ik in firefox...
Antwoorden
52
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi Ik werk met windows 11, het een lokaal account op mijn vrouw haar naam en op mijn naam zodat we elk ons eigen bureaublad hebben maar we...
Antwoorden
24
Weergaven
746
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Sinds enkele weken heb ik het probleem dat als de muis op een ander window komt dat dat actief wordt zonder dat een muisklik er aan te...
Antwoorden
6
Weergaven
315
  • Gesloten
Beste De notebook wil de 2023-10 Preview cumulatieve update voor Windows 11 Version 22H2 voor systemen op basis van x64 (KB5031455) wel...
Antwoorden
25
Weergaven
877
  • Gesloten
Ik heb een laptop van een kennis voorzien van w11 pro i.p.v w10 op een niet compatibele pc. Bij mij thuis heb ik alle updates gedaan via wifi...
Antwoorden
11
Weergaven
519
  • Gesloten
  • Opgelost
Bij een poging om mijn Venroy installatie stick te gebruiken, merkte ik dat de USB Ventoy stick niet doe wat hij hoort te doen. i.p.v. dat hij een...
Antwoorden
12
Weergaven
564
  • Gesloten
Mijn windows 11 geeft kuren (vermoed een hardnekkig virus) dus ik dacht er is nog 230GB vrij en zet daar nieuwe win11 op en begin opnieuw want ik...
Antwoorden
10
Weergaven
472
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan