Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Sinds de komst van Windows 10 heb ik deze snel binnengehaald.
Bij instellingen staat vermeld dat de Windows 8.1 nog 1 maand kan worden terug geplaatst.
Zelf ben ik tevreden met Windows 10, maar kan ik Windows 8.1 van mijn pc verwijderen?
Ik denk dat dit toch een paar GB zal vrijmaken.
bij schijfopruiming zou de mogelijkheid bestaan.
Wanneer ik deze bewerking uitvoer vind ik nergens de vorige versie terug.

Is er al dan niet gevaar dat Windows 8.1 wordt verwijderd?
Wat kan de oorzaak zijn dat ik bij schijfopruiming niet kan aanvinken de vorige versie te verwijderen?

Alvast bedankt

Swatjen
 
je systeem is up2date veronderstel ik ...
je hoeft het mediacreationtool niet te laten lopen ... deze build is pas eind november als update(lees upgrade ) beschikbaar ...daar jij vermeld dat je netbookje onder tussen ook vermeld staat dan komt deze dus waarschijnlijk wel binnen ...afwachten dus !

Ik laat bijna elke dag wel handmatig mijn pc op updates zoeken, vandaag is dit al gebeurt. Dus ja mijn netbookje is up to date.
Windows update.jpg

Asus Win 10.jpg
 
Laat ons hopen dat ik de update dan meekrijg met de updates eind November he maat. Want ik wil mijn netbookje wel up to date houden. Ook de buildnummers wil ik mee krijgen natuurlijk. Maar jij hebt blijkbaar al iets ontvangen ervoor wat ik nog niet heb. Terwijl ik ook volgens mijn pc up to date ben.
 
Amai, ik zat dus op mijn Asus account en amai zoveel updates voor mijn toestel speciaal voor windows 10, allemaal sinds 27/10. Ben dus bezig met mijn wifi, intel, audio, enzo up te daten. Chipset ben ik ook aan het binnehalen.
 
Zelf zou ik die map windows.old bewaren op een externe harde schijf voor ze automatisch na 31 dagen verwijdert word. Maar hierin kan ik voor jou niet beslissen.
Als iets niet goed meer werkt zoals een driver , dan heb je die nog altijd bij de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan