Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een klein probleem, als ik mijn pc een minuut nietgebruikt wordt mijn beeldscherm in de slaapstand gezet.
Ik moet dan telkens weer mijn code gebruiken om verder tekunnen gaan vervelend.
Ik heb een keer een melding gehad Beeldschermstuurprogrammareageert niet meer
Deze melding krijg ik nu niet meer.
Ik heb zelf ook al het een en ander ondernomen zoals bijEnergiebeheer gekeken daar staat het beeldscherm uit schakelen op 15 minen de slaapstand op 30 Min ik heb ook al geprobeerd om beide nooituitschakelen maar dat hielp niet.
Ik zoek het ook zelf meer in de drivers van NVIDIA ik hebNVIDIA Geforse GT 630 geïnstalleerd op mijn pc Windows 10 Pro
Ík hebt ook al de drivers een keer verwijderd met Revouninstaller en daarna de nieuwste drivers weer geïnstalleerd ook dat helpt niet
Bij apparaat beheer gekeken naar een nieuw stuurprogrammadat geeft aan er is geen beter of nieuwer stuurprogramma voor het apparaatgevonden
Ook bij het NVIDIA-configuratiescherm de energiebeheermodus veranderd van verkies optimale prestatie naar Adaptief datzou moeten helpen volgens insiders van een hulpprogramma op internet
Ik heb dit probleem nu ongeveer een half jaar deNVIDIA-drivers zijn inmiddels al 3X automatisch geüpdatet maar het probleemblijft bestaan. Dus drivers vernieuwen geloof ik niet meer in.
Er valt met het probleem te leven want zolang je met depc bezig blijft functioneert de pc Prima toch is het irritant.
Weet u misschien een oplossing voor het probleem.
Bij voorbaat hartelijk dank Aart van Hees

PS ik heb een dubbel bootsysteem op mijn PC Windows 8.1en Windows 10 Pro
En op Windows 8.1 heb ik geen probleem hiermee
Het heeft op beide Windows 8 en10 goed gefunctioneerd
 
Aha, het was dus de schermbeveiliging en niet de slaapstand. Dit zette mij in ieder geval op een verkeerd spoor.

Schakel dan wel de sluimerstand weer in met de opdracht POWERCFG /HIBERNATE ON zodat je deze eventueel weer kan gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan