Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren starte ik de pc op toen kwam er andere bureaublad afbeelding te voorschijn

heb ik dan twee keer windows opstaan ? kan ik dat zien

is opgelost na de volgende start
 
je geeft aan dat het opgelost is na de volgende herstart m..a.w. denk ik dat je dan eerder het vergrendelingsscherm bedoelde !
*ga eens via start > instellingen > persoonlijke instellingen naar vergrendelingsscherm ... is dit dan het beeldscherm dat je zag !
 
je kan inderdaad via msconfig zien of er 2 windows(en) aanwezig is maar aangezien je spreekt over de windows.old veronderstel ik dus van niet ...(ook al is deze dus al weg )


Ashampoo_Snap_2016.05.27_15h36m09s_005_.png
 
het kan ook zijn dat Windows met een "tijdelijke" account is opgestart , dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door "ergens'" een fout en normaal herstelt Windows dat bij een herstart , kan soms zijn dat je meermaals moet heropstarten...
 
indien er een tijdelijke account gestart word van uit Windows zelf dan zou er een melding te zien zijn betreffende het herstellen van het gebruikers account ... hier heeft de TS het niet over gehad !

*het is niet zo dat het tijdelijke account zelf een herstel gaat doen ... het is de gebruiker van deze tijdelijke account die deze herstel zelf dient te starten !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan