Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds woensdag avond draait de windows 10 creators versie 1703 op mijn laptop.
Laptop ACER Aspire E 17 met Windows 10 Home Premium.

Verleden jaar na de anniversary upgrade van windows 10 (versie 1607) heb ik tot mijn schade en schande ook al moeten vaststellen dat het systeem herstel uitgeschakeld werd na die upgrade.
Een goede week na die upgrade naar 1607 had ik problemen met firefox en wou een systeemhestel doen maar helaas zag ik toen deze was uitgeschakeld.
Heb hem onmiddellijk terug ingeschakeld en heb firefox na wat geklooi terug in orde gekregen.

Dus na deze ervaring met de 1607 upgrade ben ik woensdag avond na de 1703 upgrade dit onmiddellijk gaan checken en inderdaad het systeemherstel was uitgeschakeld.
Terug dus manueel ingeschakeld.
Gebruikers zijn er zich niet van bewust dat hun systeemherstel uitgeschakeld is (windows 10 informeert de gebruiker niet dat het systeemherstel uitgeschakeld is/werd).
Het is pas als ze het nodig zouden hebben dat ze zien dat het zal niet werken.

- Is dit probleem gekend? Toch curieus dat ik er niets over terugvind in windows 10 forums en nieuwsbrieven.
- Het kan ook zijn dat het probleem zich enkel op mijn laptop voordoet. Maar wat zou de oorzaak hiervan zijn?
 
Laptop Acer Aspire ES 11
Hier hetzelfde probleem na upgrade van windows 10 v1703.
Hij schakelt niet alleen het systeemherstel uit maar ook dat ik in de Edge browser in de zoekbalk niet kan typen.
Alle websites die Edge gebruiken en ik iets moet intypen gaat dit niet en gebeurt er niets.
Waarschijnlijk wordt het toetsenbord ergens uitgeschakeld. Daarvoor ging alles goed.
Heb op internet al gezocht maar geen oplossing gevonden
Raar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan