Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo iedereen, Ik heb een schermbeveiliging ingesteld in win 10 die foto's laat zien in willekeurige volgorde, en uiteraard een opgegeven tijd...
Antwoorden
3
Weergaven
704
  • Gesloten
ik heb foto s waarvan ik collage wil van maken om te laten vergroten ,iemand een idee hoe ik dat moet doen?
Antwoorden
2
Weergaven
933
  • Gesloten
Gm. als ik windows 10 afsluit blijft die altijd vast lopen. Heb een driver prog. alles laten updaten. als ik windows 10 installeert krijg ik bij...
Antwoorden
3
Weergaven
977
  • Gesloten
Hoi, tutsers Mijn vraag is of je een Samsung MZNLF 128HCHP steekkaartmodel kunt klonen? Doei Romco
Antwoorden
0
Weergaven
632
  • Gesloten
Beste mensen, Ik heb weer iets apart. Als ik vroeger( 7 dagen terug) de laptop aanzette verscheen er eerst het medion logo en even later het W0...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op mijn desktop, met taakbeheer, vind ik terug: 12 opstartprocessen waarvan de meeste uitgeschakeld zijn 63 achtergrondprocessen 89...
Antwoorden
1
Weergaven
691
  • Gesloten
Hallo, PC, Windows10 Ik kan plotseling geen nieuwe map meer aanmaken binnen de Verkenner
Antwoorden
37
Weergaven
4K
  • Gesloten
Dag mensen, Toen ik de gratis update deed van windows 8 naar windows 10 kon ik met mijn laptop niets meer aanvangen en heb ik een recovery moeten...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb in mijn afbeeldingen een map staan met JPG afbeeldingen maar ik kan daar zelf niet aan. Ik ben niet gemachtigd. Bij andere mappen van mijn...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds enkele dagen kan ik geen links meer openen in Ms Outlook 2010 mailprogramma. Krijg steeds de melding 'Deze bewerking is geannuleerd vanwege...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan