Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was met mijn tegels aan het jongleren in het startmenu en plots stonden er twee pictogrammen in één tegel.
Dat heb ik terug uit elkaar gekregen maar nu zijn de icoontjes van die 2 zeer klein en als ik op één van die 2 tegels klik verschuift deze naar onder en komt er een tegel met pijltje in de plaats staan.de naar onder verplaatste is dan terug in originele grootte.De bijgekomen tegel met pijltje aanklikken heeft tot gevolg dat de eerder naar beneden gezakte tegel terug naar Boven schuift en dus terug een normale tegel word met een piepklein icoon er in.
Hoe krijg ik die 2 tegels terug normaal?
Ik kan nu enkel het formaat aanpassen door rechts te klikken,maar het icoon blijft klein en de tegels blijven ook naar onder verspringen.
 
dit hebben we hier eens besproken op dit forum doch ik vind dat topic niet terug ..
klik op de bijgekomen tegel met het pijltje ...de snelkoppelingen (2 tegels) komen er nu vanonderen te staan ..
plaats je linkermuis op een tegel en hou deze in > versleep nu de tegel zodat deze boven de tegel met het pijltje komt te staan ..>het pijltje verdwijn zodra er maar 1 app vermeld staat in een tegel ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan