Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
laptop d schijf reageert niet en blokkeert en kan dan niets meer kan dan nog wel de verkenner via de onderbalk sluiten wat kan ik er nog aan...
Antwoorden
4
Weergaven
962
  • Gesloten
Ik wil mijn herstelpunten optimaliseren. Tot op heden maakte ik enkel een herstelpunt voor de "C" hoewel ik op "D" veel programma's installeer om...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Na de update van firefox (57) is superstart verdwenen, dit was heel gemakkelijk,daar stonden je snelkoppelingen voor al je favoriete...
Antwoorden
49
Weergaven
5K
  • Gesloten
Besten, We kunnen programma's instellen per APP in : "Instellingen - APP's - Standaard APP's". Maar er is 1 die ik niet kan instellen. Bij...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik gebruik in Windows 10 Thunderbird om te mailen. Als ik een mail opstel en in mijn tekst een nieuwe lijn wil gebruiken druk ik op de ENTER...
Antwoorden
3
Weergaven
999
  • Gesloten
Hallo, Mijn beeldscherm in Windows 10 is plots helemaal veranderd van resolutie. De taakbalk lijkt gestretched, terwijl het bureaublad precies...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Allemaal, Wij proberen iemand te helpen, maar komen er niet uit. Windows10: bij eigenschappen van de C schijf wordt de balk rood...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
In het startmenu van Windows 10 zit een vreemde tegel. Zie afbeelding helemaal rechts onderaan. Daar staan drie icoontjes van programma's op...
Antwoorden
18
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo ik ben maar een leek toch wil ik het proberen met jullie hulp. dus ik heb laptop met harde schijf erin met windows 10 nu wil ik die harde...
Antwoorden
19
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, sinds de update van firefox naar 57.0 kan ik geen video's (van you-tube en de krant) meer afspelen. Het beeld is dubbel en de kleuren...
Antwoorden
1
Weergaven
797
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan