Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
hallo mijn vraag is outlook verzend wel mail maar ontvangt niets wie heeft het andwordt:duimop:
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik zoek een jaarkalender in excel waar je uw gewerkte uren kan invullen en als je langer dan 8 uren werkt automatisch de overuren...
Antwoorden
10
Weergaven
21K
  • Gesloten
Hallo, Ik bebruik momenteel office student op proef, nog even en dan moet ik die aanschaffen,zijn er daar geen andere mogelijkheden voor ?
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Nu ik toch aan het "proberen" het stock prog te schrijven heb ik een vraag: Dagelijks ingevens van gegevens kunnen die automatisch doorgestuurd...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
Hallo weet iemand hoe je hotmail in outlook 2007 krijgt
Antwoorden
9
Weergaven
7K
  • Gesloten
Wie kan mij helpen aan een code om een mp3-melodie te starten bij de opstart van de site? Tot voor kort ging dat met de code "embed...", maar dit...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ben iop zoek naar een programma waarmee men een fax kan doorsturen naar een bestaand faxnummer. Vermits dat men oude modem niet meer werkt onder...
Antwoorden
6
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb volgend probleem. Graag wil ik een slideschow maken voor op mijn blog. Hierbij wil ik Picturetrail gebruiken.waar ik echt niet in...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goede avond, ik hoop dat ik op het juiste adres ben. Ik heb een mooie cursus gevonden op Internet en die wou ik afdrukken. Als ik kijk naar...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Ik heb mijn adobe cs4 heel goed draaien nu. Nu ben ik er op mijn andere laptop achter gekomen dat wanneer ik mijn computer formateer en...
Antwoorden
13
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan