Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

P
  • Gesloten
Waar kan ik driverpacks vinden
Antwoorden
1
Weergaven
2K
M
  • Gesloten
-------------------------------------------------------------------------------- Hallo allemaal, Op mijn website stream ik met webcam xp beelden...
Antwoorden
0
Weergaven
3K
macforce
M
  • Gesloten
onlang heb ik een vraag gesteld over de pagina's verkleining en nog geen oplossing gevonden zal een beetje meer uitleg geven soms bij iedere...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een vraagje, ik ben een beginnende gebruiker en heb thuis een klein netwerkje staan (3 PC,s) de PC,s hebben onderling goed contact...
Antwoorden
31
Weergaven
5K
  • Gesloten
Beste, Het is me gelukt om de instellingen van de server juist te doen met dcpromo . Nu moet ik dus een computer lidmaken van mijn domein genoemd...
Antwoorden
3
Weergaven
7K
Gastje1
G
  • Gesloten
Beste, Ik heb een raar probleem met mijn server. Ik wil namelijk dcpromo starten (active directory maken). Ik doorga de stappen totdat ik aan...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
Gastje1
G
  • Gesloten
Hallo, Telkens ik internet explorer gebruik, wordt de muisaanwijzer onzichtbaar na enkele seconden. Waarschijnlijk is het ergens een...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
O
  • Gesloten
Graag wil ik OpenOffice 3.1 installeren en steeds krijg ik de foutmelding: Fout 1310 Fout bij het schrijven naar bestand...
2 3
Antwoorden
30
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hoe kan ik een ppt(pps) branden om te bekijken op huiskamer dvd. Dank bij voorbaat.
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
na het shrinnken van de dvd, moet je het resultaat op dvd branden, ik heb echter geen nero maar wel ashampoo. op het einde zegt shrink dat ik nero...
Antwoorden
6
Weergaven
5K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan