Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

E
  • Gesloten
Hoikes iedereen Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om grabit aan de praat te krijgen,Nu wou ik even wat vragen welke servers het beste...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
Elias
E
  • Gesloten
Op mijn website zijn uitsluitend genealogische gegevens geplaatst. Ondermeer kan je er excel-bestanden van dopen, huwelijken- en...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
N
  • Gesloten
hoi ik heb met patition magic een dual boot willen uitvoeren en blijkbaar is er iets mis gegaan de pc start nog wel normaal op maar windows xp...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
Silverwing
S
  • Gesloten
Ik geraak door de band wel uit de sh** als ik weer eens aan het knoeien ben geweest aan m'n pctje. Maar deze keer niet. Zoals velen onder ons maak...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
Silverwing
S
W
  • Gesloten
hoi, Reeds geruime tijd krijg ik bestanden door via Gmail van het type wmv, toch ik krijg die niet open. Als ik dan de via het web laat zoeken...
Antwoorden
12
Weergaven
4K
Silverwing
S
B
  • Gesloten
als ik mijn zelf gemaakte film van camera wil afspelen met windows dvd maker gaat het niet er komt telkens op(DEP)om u computer beter te...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
Silverwing
S
  • Gesloten
Psp
Beste, Voor nero bestaat al jaren een CLEAN TOOL om alles uit uw register te halen wat ook maar te maken heeft met nero, Weet er iemand van jullie...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
Silverwing
S
  • Gesloten
Hallo iedereen, Ik heb sinds kort iets geks voor, namelijk, ik speel al een tijdje spelletjes op mijn laptop. De laptop is ondertussen...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
Kan er iemand mij helpen om een excelbestand in access zodanig te maken dat wanneer het excelbestand wordt aangevuld met nieuwe gegevens, die...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
H
  • Gesloten
Hallo, Telkens ik mijn laptop afsluit en de volgende dag terug opzet is steeds mijn internetverbinding enkel LOKAAL !!! Dan verbreek ik deze en...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan