Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Ik werk met een router/modem van tele2 (waar ik mezelf admin van wist te maken) Mijn provider is euphonynet. Het valt me op sinds ik wifi heb in...
Antwoorden
29
Weergaven
7K
O
  • Gesloten
Na het vastlopen en weer opnieuw installeren Van Vista Home Basic, ben ik een speciale koppeling kwijt. Daar ik graag naar Radio -volksmusik...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
oost69
O
C
  • Gesloten
Ik heb juist VB 2008 Pro gedownload, maar dat is een gratis testversie van 90 dagen. Kan ik dit legaal maken zodat ik het kan blijven gebruiken na...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe computer gekocht. Nu wil ik van mijn oude computer alle contactadressen overzetten naar mijn nieuwe computer. Kan ik dit doen...
Antwoorden
8
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hello,M,m buur heeft dit voor met installatie van Adobe Reader.Hij krijgt melding van. GetPlus(R) Error operating system...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
is er ook een nederlandstalige handleiding voor om programma te gebruiken van engels ken ik niet te veel dank u:Merci::Merci:
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Naar het schijnt kan je frontpage 2003 niet meer gebruiken in windows 7 heeft daar iemand ervaring mee, beste dank groetjes r Rene
Antwoorden
3
Weergaven
3K
C
  • Gesloten
Geachte Weet er iemand hoe ik een videobestand van een site kan halen? Ik zou graag dit filmpje eruit halen...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo ik heb ooit en dowload gedaan en dat ging over een map verbergen helaasm ben ik hem kwijd wij hept mij deze weer te vinden;!
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, Bij m'n broer thuis hebben ze 3 desktops en 1 laptop, enkel bij 1 desktop is een printer aangesloten, nu wil hij dat er documenten van...
Antwoorden
13
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan