Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Iemand heeft mijn Office Home & Student 2007 met code ontvreemt, wat kan ik daar tegen doen
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
hey, ik heb vandaag op men werk gehoord dat het mogelijk is via het draadloos netwerk een printer aan te sturen. ik heb een vaste pc en de...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
S
  • Gesloten
Ik heb op de 2 pc's hier Nu allebei windows7 ultimate en beiden hebben dezelfde firewall en AV. De pc's zijn opgenomen in een thuisnetwerk door...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
  • Gesloten
Wie kan mij vertellen met welk prgramma je programma's kunt controleren en die de foutens tevens hersteld weet totaan niet meer hoe die heet...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Mijn computer is gecrasht en heb XP en MS office op ander deel vd harde schijf opnieuw geïnstalleerd. Ik wil bij mijn oude mail komen en...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
A
  • Gesloten
Ik zoek een gratis programma daar ik dan films op de pc kan afdraaien.Liefs een gratis programma. Ik had eerst cyber link power DVD6.Maar dat ging...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
L
  • Gesloten
Ik heb isp monitor gedownload maar kan hem niet openen
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede avond, Mijn naam is Bram en ik heb niet al te veel verstand van computers. Nu heb ik het volgende probleem, ik heb xp en als ik een virus...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo mensen, Ik heb een "BUG"..? in mijn taakbeheer zitten zie de screenshot. Je ziet zelf wel wat ik kwijt ben. Taakbeheer Sorry voor de...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan je bij de aanmaak van etiketten onder Word 2007 het lettertype/de lettergrootte aanpassen? Vriendelijke groet, Jan Willem.
Antwoorden
6
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan