Firefox Gelezen topics worden zo niet meer gemerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Als ik topics lees of zelfs beantwoord blijven deze op ongelezen staan.
Heb Ccleaner alles laten kuisen en opnieuw alles beginnen lezen maar er veranderd niets.
Hoe kan ik dit oplossen?

[OPLOSSING]Sinds zondag werkt bij mij alles normaal als ik het doe zoals in het voorbeeld filmpje van Ivan.Het zal een raadsel blijven waarom het plots wel normaal werkt zonder dat er iets aan de site instellingen of mijn instellingen gebeurd is.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb bij de overschakeling van IE naar firefox die alles uit IE laten overnemen en dat heeft altijd prima gegaan,tot enkele dagen terug.
Ben vandaag overgestapt van 7professional naar7 ultimate en heb dus weer alles laten overnemen maar ook nu blijft het probleem.
Kan ik in firefox ergens aan de instellingen voor cookies dan?
 
Daar had ik alle tapbladen al overlopen maar volgens mij staat daar alles juist.
Vroeg me af of er daarbuiten soms nog een andere manier was.
4888-instellingen.jpeg
 
Bekijk de foto"s van mijn instellingen en de cookies,meer kan ik toch niet doen?
pctutsu.jpg
 

Bijlagen

  • pc tuts.jpg
    pc tuts.jpg
    20.5 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt door een moderator:
mss eens proberen met cookiecrumbler. normaal dient dat om mogelijk kwaadaardige cookies te detecteren en verwijderen, maar het geeft je sowieso een mooi overzicht van al je cookies
 
mss eens proberen met cookiecrumbler. normaal dient dat om mogelijk kwaadaardige cookies te detecteren en verwijderen, maar het geeft je sowieso een mooi overzicht van al je cookies

Ik heb dat gedownload en bij dubbelklikken op de set up krijg ik een flits van een zwart schermpje te zien en verder gebeurd er niets en vind ik ook niets terug van dat programma op de pc.
Hoe gebruik je dit?
 
staat normaal in c:\Program Files\CapSystems\Cookiecrumbler. de interface is heel simpelkes. je hebt bij openen onmiddellijk een resultaat. je gaat dan cookie editor klikken om te bekijken en bewerken. je browser moet wel dicht zijn om het te gebruiken.

attachment.php
 
Heb firefox verwijderd en helemaal opnieuw ingesteld, maar het probleem blijft bestaan.Alle cookies worden aanvaard!
Wat kan ik nu nog doen want als het probleem bij mij ligt wil ik er wel een oplossing voor vinden?
 
Helaas,alles gedaan en geen verschil.
Firefox verwijderd met revo,dan C cleaner alles laten opkuisen,dus zowel systeem als register, dan herstart, firefox geherinstalleerd.
En importeren kan niet meer wat IE heb ik er al eerder afgegooid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan