Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Welk programma is in staat audiobestanden af te spelen in de volgorde waarin je ze toevoegt, zoals een jukebox het deed? Of kent er iemand een...
Antwoorden
4
Weergaven
786
  • Gesloten
Hallo, ik krijg na herinstallatie geen geluid meer uit mijn mijn draadloze hoofdtelefoon. Mijn speakers werken wel. Ik denk dat het iets te maken...
Antwoorden
61
Weergaven
3K
  • Gesloten
Mijn broer (heeft geen kinderen) is eind oktober 50 jaar getrouwd. We willen hem verrassen met een feestje. Ieder van zijn broers (inclusief...
Antwoorden
4
Weergaven
986
  • Gesloten
Verleden week gemerkt dat op mijn laptop MP3gain niet meer werkt. Ik heb het programma verwijderd. Heb de nieuwste versie gedownload, maar er zit...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo weet iemand een gratis progje voor flac bestanden te normaliseren, liefst iets gemakkelijks zoals MP3 Gain het doet voor mp3 bestanden. Thanks
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ben op zoek naar een goede audioconverter. Bedoeling is diverse bestanden er in plaatsen en met 1 commando alles te laten omzetten naar mp3. Bij...
Antwoorden
4
Weergaven
887
  • Gesloten
Beste Ik hen in de loop der jaren heel wat muziek verzameld Daar jammer genoeg soms kwalitatieve wat selecteren nummers bij. Daarom vraag ik me...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Via VLC heb ik kunnen de muziek uit een filmpje halen. Mijn probleem is dat ik er geen nieuwe muziek kan op plaatsen. Wanneer ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
640
  • Gesloten
En met name het Spectral Processing https://www.plogue.com/products/bidule.html
Antwoorden
10
Weergaven
945
  • Gesloten
beste, ik heb een avc receiver die dus 8k kan weergeven en dolby atmos, ook mijn toekomstige vloerspeakers hebben dolby atmos en ik koop mij...
Antwoorden
0
Weergaven
558
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan