Audio windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik kan bepaalde liedjes niet meer toevoegen aan mijn mediaplayer zie bestand mediaplayer. als ik ze 1 voor 1 open speelt hij het wel af. bij de andere zie bijlage mediaspeler afspeelbaar gaat het wel!! het kader eigenschappen verschilt heel veel. ook krijg ik bij het aanklikken van de niet speelbare liedjes een minimale popup, bij de afspeelbare krijg ik alles

ik zie bij eigenschappen wel verschillende dingen

dank

lucko
 

Bijlagen

  • MEDIASPELER.jpg
    MEDIASPELER.jpg
    48.4 KB · Weergaven: 107
  • MEDIASPELER AFSPEELBAAR IN LIJST.jpg
    MEDIASPELER AFSPEELBAAR IN LIJST.jpg
    68 KB · Weergaven: 99
  • wel in afspeellijst toe te voegen.jpg
    wel in afspeellijst toe te voegen.jpg
    58.6 KB · Weergaven: 86
  • niet in afspeellijst to te voegen.jpg
    niet in afspeellijst to te voegen.jpg
    64.4 KB · Weergaven: 97
nog een verschil als ik op een goede download mp3 st en ik open mijn pop up dan staat er aan lijst van windows mediaspeler legacy toevoegen of afspelen bij de slechte mp3 bestanden staat dat niet in het op up menu. is het soms omdat deze in de archiefmap zijn opgeslagen???
 
de nieuwste mediaplayer zou normaal gezien standaard al aanwezig zijn .. zo niet dien je deze via de Microsoft store op te halen..

kijk eerst eens bij alle apps onder de M

*ene ik kan hier bij de Windows Media Player Legacy mp3's bijvoegen in de afspeellijsten door deze mp3's te verslepen
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_zondag 8 januari 2023_09h14m50s_002_.jpg
    Ashampoo_Snap_zondag 8 januari 2023_09h14m50s_002_.jpg
    30.9 KB · Weergaven: 75
Niet zo, downloads werken met ".crdownload"-extensies (crone job) niet met archieven als rar, zip of iets van die aard.

Waarschijnlijk is dat toch een manueel uitgevoerde aktie, die je nu vergeten bent.
Ofwel heb je die bestanden ergens als een archief-bestand opgehaald. Door de 'transparantie' die Windows tegenwoordig heeft voor het gebruik van archiefbestanden kan het voorkomen dat je zelfs vergeet die uit te pakken.
Dat werkt in veel gevallen, zeker in de verkenner, maar dus niet voor sommige toepassingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan