Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Normaal zet ik films met een ondertitelfile srt op stick en speel deze af op mijn tv, tot zover geen probleem. Nu kan mijn tv met sommige MKV...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo Hoe kan ik een iso bestand van een film converteren naar een formaat afspeelbaar op DVD player ? Alvast mijn dank Groeten Albert
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb een Nederlandstalige film met srt. Helaas spelen de ondertitels niet af. Filenaam is exact hetzelfde als de film maar uiteraard met een SRT...
Antwoorden
11
Weergaven
745
  • Gesloten
Ik heb volgende week een feest. Ik wil de gasten veerrassen met wat videobeelden van vroeger. Ik heb een aantal vudeo's thuis, en heb geprobeerd...
Antwoorden
9
Weergaven
769
  • Gesloten
Hallo kan sinds deze week geen ondertitels meer downloaden via VLCPlayer. Je kan nog wel zoeken, maar de gevonden ondertitel kan je niet meer...
Antwoorden
9
Weergaven
627
  • Gesloten
Ik gebruik https://www.opensubtitles.org/nl voor ondertiteling via vlc mediaplayer.Maar sommigen ondertitelingen lopen niet synchroon met de film...
Antwoorden
9
Weergaven
493
  • Gesloten
Bij het downloaden uit een news server krijg ik vaak een verzameling bestanden, zoals ze op een DVD schijf fysiek staan. Vb. Hoe krijg ik dat...
Antwoorden
8
Weergaven
610
  • Gesloten
In een uitzending van Telematin (Antenne2) kwam deze week de presentator met een rubriekje over nieuwe software om in foto's en videobeelden zaken...
Antwoorden
8
Weergaven
697
  • Gesloten
Naar de website "remove.bg" kun je een foto uploaden, indien je de achtergrond daarop wilt verwijderen. Na het uploaden kun je vervolgens binnen...
Antwoorden
8
Weergaven
546
  • Gesloten
Beste allemaal, Werk voor mijn films met Vegas pro 19 en moet dit programma verwijderen om een andere versie te kunnen installeren. Heb echte geen...
Antwoorden
8
Weergaven
865
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan