Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik gebruik https://www.opensubtitles.org/nl voor ondertiteling via vlc mediaplayer.Maar sommigen ondertitelingen lopen niet synchroon met de film , ze komen steeds één a twee seconden te laat.Weet iemand daar een goede en snelle oplossing voor?
De filmondertitel die je ermee afspeelt moet dezelfde naam of geschikt zijn voor de hoofdfilm.
Het kan zijn dat er meerdere versies in omloop zijn en je dus niet de juiste versie hebt
je kan met vlc player ook synchroniseren(vroeger of later laten starten) zelfs tijdens het kijken, tenzij je een totaal andere versie van de film hebt. Het is echter niet altijd een garantie dat die dan helemaal perfect is of blijft. Beste oplossing Zie de tip (#2) van Aardbei. Al kan je ook afgaan op het jaartal als dat erbij staat en er geen volledige bestandsnaam bijstaat.
Ik ben er niet meer zoveel mee bezig maar gebruik(te) Subtitle Workshop. Goede oplossing ? vind ik wel. Snelle oplossing ? Dat is iets anders. Iets vroeger of later met de ondertiteling beginnen is niet moeilijk aan te passen maar dat wil niet zeggen dat heel de ondertiteling synchroon loopt en dan kan er véél werk inkruipen. En vroeger was het aanbod van ondertitels groot en paste de een niet dan mogelijk wel een ander. Maar toen is het aanbieden, verspreiden dus, van ondertitels illegaal verklaard en was het vet van de soep.
Met het gratis programma Subtitle Edit kun je iedere ondertitel manueel of automatisch laten synchroniseren. Alsook kan je zelf ondertitels maken of reeds bestaande subtitles verbeteren waar je nodig vindt. Hier is de link naar dit gratis programma: https://www.nikse.dk/SubtitleEdit/
Je kan ook via een addin een progje vinden VLsub genaamd en op die manier kan je indien er subtitles zijn deze downloaden (let wel: je kan subtitles zoeken in de taal die je wil hebben, bv. Dutch (Nederlands), Frans, Engels, enz.).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.