Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn dochter stuurde mij een digitale familiefoto, waarvan ze niet weet waar en wanneer die werd getrokken, noch door wie. Mogelijk is de foto...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Zelf maak ik geen foto’s. (Geen camera aanwezig). De Digitaalgids nieuwsbrief van de Consumentenbond raadde het programma SmillaEnlarger aan...
Antwoorden
15
Weergaven
893
  • Gesloten
Sedert jaar en dag hebben wij een onverslijtbare Panasonic DMR die reeds bijna 20 jaar lang feilloos TV-programma's op harde schijf zet, en indien...
Antwoorden
15
Weergaven
692
  • Gesloten
Nogmaaals zelfde fenomeen. Ik heb een film met ondertitels staan op mijn pc. Daar speelt alles normaal af inbegrepen ondertitels. Ondertitels...
Antwoorden
15
Weergaven
638
  • Gesloten
hallo ik wil graag 12 foto's op een A4 blad afdrukken. helaas gaat de wizard afdrukken maar tot 9 foto's wie kent er een gemakkelijk programma...
Antwoorden
13
Weergaven
796
  • Gesloten
Normaal zet ik films met een ondertitelfile srt op stick en speel deze af op mijn tv, tot zover geen probleem. Nu kan mijn tv met sommige MKV...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Heb een Nederlandstalige film met srt. Helaas spelen de ondertitels niet af. Filenaam is exact hetzelfde als de film maar uiteraard met een SRT...
Antwoorden
11
Weergaven
745
  • Gesloten
Ik heb volgende week een feest. Ik wil de gasten veerrassen met wat videobeelden van vroeger. Ik heb een aantal vudeo's thuis, en heb geprobeerd...
Antwoorden
9
Weergaven
775
  • Gesloten
Hallo kan sinds deze week geen ondertitels meer downloaden via VLCPlayer. Je kan nog wel zoeken, maar de gevonden ondertitel kan je niet meer...
Antwoorden
9
Weergaven
628
  • Gesloten
Ik gebruik https://www.opensubtitles.org/nl voor ondertiteling via vlc mediaplayer.Maar sommigen ondertitelingen lopen niet synchroon met de film...
Antwoorden
9
Weergaven
495
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan