Netwerk

Vraag over je Netwerk kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Heb een heftige discussie met Rosalyne die vol houdt dat ze geen router heeft. Nu zegt ze dat de router van Telenet (ze houdt vol dat het alleen...
Antwoorden
9
Weergaven
732
  • Gesloten
hoi heb Norton antivirus pas geïnstalleerd en nou heb ik problemen met mijn VPN, namelijk wanneer ik in de google balk een zoek opdracht maak doet...
Antwoorden
9
Weergaven
784
  • Gesloten
Hallo, Weet er iemand waar ik de header van yahoo en telenet mails vind en hoe ik dan het ip adres kan achterhalen waar het vandaan komt. Heb het...
Antwoorden
9
Weergaven
380
  • Gesloten
Beste Ik heb een Draytek router type 2132ac ( beneden), en deze werkt naar behoren, ik zou deze willen koppelen via een WPS verbinding met de...
Antwoorden
8
Weergaven
891
  • Gesloten
Ik wil iemand helpen met zijn uitbreiding van zijn wifi bij telenet, op een kamer ver van de modem . Ze beschiken over telenet tv. Deze werkt met...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste: Er komt een utp netwerk kabel toe voor mijn decoder van telenet. Kan ik deze utp splitsen met één of ander toestel, omdat ik graag een...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb een nieuwe modem moeten plaatsen maar nu werkt mijn printer en vaste lijn niet meer. Hoe kan ik mijn printer en vaste lijn overzetten naar de...
Antwoorden
8
Weergaven
756
  • Gesloten
Ik heb plaats te kort en vroeg me af of ik 2 switches achter mekaar kan zetten zonder kwaliteitsverlies?
Antwoorden
6
Weergaven
384
  • Gesloten
Onlangs zijn we verhuis en werd op zolder een AP van Telenet geplaatst. Hiermee heb ik alvast op de bovenverdieping goed bereik. Ik moet hiervoor...
Antwoorden
6
Weergaven
4K
  • Gesloten
Daar ik niet weet of mijn vraag hier op zijn plaats is waag ik het er op. Ik kocht onlangs een buitencamera ter beveiliging van onze woning omdat...
Antwoorden
5
Weergaven
722
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan