Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Weet iemand hoe ik in een vrij grote Word tekst via 'Zoeken en vervangen' alle regeleinde's kan vervangen door paragraaf-einde's?
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb volgend probleem. Kan mijn gmailadres niet in outlook 2016 plaatsen. In bijlage mijn instellingen. Alvast bedankt hier even naar te...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds deze morgen krijg ik de vraag om SharePoint Workspace te configureren. Ik gebruik dit helemaal niet. Als ik annuleren doe, gaat het weg en...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
ik zou graag een lijst willen maken waarin ik een postcode ingeef en die dan een berekening maakt van het aantal km naar alle andere postcodes in...
Antwoorden
8
Weergaven
988
  • Gesloten
Recent ontvang ik van een bepaald persoon email met bijlage(n). Als die bijlage(n) een pdf bestand bevat, dan krijg ik een attachment dat...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
In Word kan men speciale letters en alle soorten symbolen typen met de methode Alt + cijfercode Met andere woorden : Alternate toets ingedrukt...
Antwoorden
8
Weergaven
534
  • Gesloten
Zeer concreet : ik sta in een Excel sheet op een ingevulde cel ... ik wijzig de inhoud en druk Enter of verlaat de cel met pijltjes. Dus : de...
Antwoorden
8
Weergaven
790
  • Gesloten
Ik zoek een manier om gratis een OST file om te zetten naar PST , outlook 2019 . Ik wil daar de contactpersonen uithalen, ik heb alleen de oude...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Het updaten van cellen of gebieden, waarvan de inhoud komt vanuit van andere werkboeken gebeurt normaal. Mijn formules werken dus correct. Met...
Antwoorden
7
Weergaven
654
  • Gesloten
Ik heb gisteravond even snel een facturatieprogramma gemaakt in Excel. Voor zo af en toe een factuur is het zonde om daar een pakket voor aan te...
Antwoorden
7
Weergaven
976
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan