SharePoint Workspace

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Sinds deze morgen krijg ik de vraag om SharePoint Workspace te configureren. Ik gebruik dit helemaal niet. Als ik annuleren doe, gaat het weg en zodra ik naar Office ga of opnieuw opstart is die vraag er terug. Hoe kan ik die melding vermijden. Is een onderdeel van Office 2010.
 
denk dan eerder dat jij de Office210 opnieuw dient te installeren waarbij jij dan per onderdeel dient aan te geven welk jij wilt gebruiken … je zei eerder wel ik gebruik dat helemaal niet maar denk wel dat dit onderdeel mee geinstalleerd werd … ook al gebruik je het dus niet !
*mogelijk dat een herstel van Office je ook toelaat om dit onderdeel weg te laten … ik weet dit dus niet aangezien ik géén Microsoft Office gebruikt .
 
ik zie dat indien je een aangepaste installatie doe van de Office 2010 dat je dan zelf kunt bepalen wat er dient geinstalleerd te worden .. bijgevolg kun je specifiek SharePoint Workspace weglaten … let op kies je voor een gewone standaard installatie dan ook word SharePoint Workspace niet zomaar mee geinstalleerd dit is afhankelijk van je Office licentie en indien deze geschikt bevonden word dan word deze geinsdtalleerd bij het eerste ingebruikname van de Office ..word zo vermeld in de modus aangepaste installatie .

Ashampoo_Snap_dinsdag 3 september 2019_19h49m37s_013_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan