Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Hoi sinds 2 mei heb ik een update gehad van Microsoft Teams (versienummer heb ik voor de moment niet bij de hand). Daarbij heb ik gemerkt dat de...
Antwoorden
0
Weergaven
205
  • Gesloten
Mijn dochter heeft paar schoollicenties van office en mijn schoonvader maakt nu gebruik van deze.Hij kan echter al haar word en excel documenten...
Antwoorden
6
Weergaven
588
  • Gesloten
Bestekes, Vorige week haalde ik een oudere PPs bestand van mijn externe schijf en na enkel beelden, viel de muziek weg. ik dacht, misschien is het...
Antwoorden
7
Weergaven
548
  • Gesloten
Hoe kan ik alle ongebruikte rijen ,kolommen verbergen in excel 2016?
Antwoorden
29
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een vriend van mij heeft een abonnement van Microsoft 365. Wanneer hij een Worddocument opent kan hij op dit blad niet meer inzoomen (staat op...
Antwoorden
2
Weergaven
399
  • Gesloten
Beste leden, Een probleem, mijn Office 365 is door iemand anders geïnstalleerd, alles werkte tot ik een fout maakte en in plaats van Outlook.com...
Antwoorden
5
Weergaven
767
  • Gesloten
Ik heb deze formule gekozen om in totaal 6 TB opslag te kunnen hebben.Heb dus 5 andere personen 'gedeeld'.Ik kan echter nergens op mijn pc een...
Antwoorden
9
Weergaven
823
  • Gesloten
Werkgerelateerd zit ik met een idee. De aanwezigheidslijst, de lijst waar iedere werknemer op staat in een firma die 7 op 7 draait bevat de namen...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mijn dochter moet iets afdrukken in word met een 'thread' opmerking erbij.Als ik wil afdrukken staat tekst niet juist en is niet passend op...
Antwoorden
3
Weergaven
415
  • Gesloten
Gebruik Micro Office 2021. Bij het opstarten van Outlook krijg ik steeds de melding Installeer een legitieme versie van Office. Terwijl Outlook...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan