Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Wat ik mij al een tijdje afvraag: Kun je een openstaand Excel werkblad automatisch laten vernieuwen? (Autorefresh). Ik heb bijvoorbeeld een Excel...
Antwoorden
15
Weergaven
5K
  • Gesloten
hallo, een vraag: hoe kan ik mijn Outlook agenda laten opstarten in iCloud? Het betreffende vinkje bij iCloud agenda staat telkenmale uitgevinkt...
Antwoorden
14
Weergaven
800
  • Gesloten
Hallo dag iedereen, Ik heb een probleem met een Acces bestand die ik gemaakt heb in Acces Microsoft Office 2003. Op mijn Pc werkt alles...
Antwoorden
14
Weergaven
474
  • Gesloten
goede namiddag, mijn oude Acer van 9-10 jaar gaat aan de kant ,wegens meerdere problemen met updates win 10, (( was oorspronkelijk win 7 ))en...
Antwoorden
14
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb een paar dagen geleden microsoft office 2019 gekocht. en toch blijf ik nog latijd updates krijgen voor microsoft office 2010. mag ik deze...
Antwoorden
14
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik zou mijn volledige Office 2013 Prof willen vervangen door een lokale installatie van Office 2019 ... Nu zijn vb. van Outlook de bestanden...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Indien ik een document en of jpeg wil scannen en deze rechtstreeks wil doormailen via de draadloze printer als PDF of JPEG naar een geadresseerde...
Antwoorden
13
Weergaven
840
  • Gesloten
  • Opgelost
Sinds mensenheugenis gebruik ik in Access het statement SENDOBJECT om mail vanuit access te versturen zonder problemen. Sinds kort (na Windows 10...
Antwoorden
13
Weergaven
940
  • Gesloten
Hallo, 14 dagen geleden heb ik mij een nieuwe printer aangeschaft. Inktjet All- in-one, Canon, PIXMA MG3650S Geïnstalleerd op mijn pc en alles...
Antwoorden
13
Weergaven
1K
  • Gesloten
Kan ik deze iso al ergens downloaden? bij Heidoc.net staat hij nog niet.
Antwoorden
12
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan