Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Beste leden, Een probleem, mijn Office 365 is door iemand anders geïnstalleerd, alles werkte tot ik een fout maakte en in plaats van Outlook.com...
Antwoorden
5
Weergaven
790
  • Gesloten
Ik heb deze formule gekozen om in totaal 6 TB opslag te kunnen hebben.Heb dus 5 andere personen 'gedeeld'.Ik kan echter nergens op mijn pc een...
Antwoorden
9
Weergaven
857
  • Gesloten
Werkgerelateerd zit ik met een idee. De aanwezigheidslijst, de lijst waar iedere werknemer op staat in een firma die 7 op 7 draait bevat de namen...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mijn dochter moet iets afdrukken in word met een 'thread' opmerking erbij.Als ik wil afdrukken staat tekst niet juist en is niet passend op...
Antwoorden
3
Weergaven
439
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste allemaal, Deze morgen wilde ik Outlook 2016 opstarten en ik kreeg volgende melding Kan er mij iemand raad geven om dit euvel op te...
Antwoorden
2
Weergaven
409
  • Gesloten
Gebruik Micro Office 2021. Bij het opstarten van Outlook krijg ik steeds de melding Installeer een legitieme versie van Office. Terwijl Outlook...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik had Microsoft 365 Personal Edition (EN) staan op mijn vorige PC, maar ik vind de licentiesleutel niet meer. De Personal Edition kan worden...
Antwoorden
6
Weergaven
553
  • Gesloten
Er bestaat een excell bestandje waarmee je automatisch nummer kan trekken voor bijvoorbeeld een hengelwedstrijd . Dus je zet alle deelnemers in de...
Antwoorden
23
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
In een groot bestand is het niet altijd gemakkelijk te zien in welke rij én kolom je actieve geselecteerde cel staat. Graag zoek ik een oplossing...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste lezer(es), Wat is de formule om in een blad met de naam "totaal" de getallen van alle onderliggende bladen te totaliseren. De bladen hebben...
Antwoorden
45
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan