Excel voorwaardelijke opmaak

Ik wil getallen automatisch laten inkleuren maar kom er niet uit
Een groep getallen laten inkleuren, even en oneven laten inkleuren via voorwaardelijke opmaak lukt
Bedoeling is om alle even en oneven getallen anders te laten inkleuren maar dan ook nog met een bepaald bereik van getallen
Alle even en oneven getallen kan via Formule: =REST(A1;2)=0
Nu wil ik dit bekomen voor de even en oneven getallen tussen 1 en 200 , tussen 201 en 400 en tussen 401 en 600. Dan zouden deze getallen met 6 kleuren ingekleurd moeten zijn
 
Heb ondertussen de oplossing gevonden door het toepassingsgebied juist in te geven (Blad1)
Wat ik nu nog zoek is om wat er op blad1 is opgemaakt in spiegelbeeld te plaatsen op een ander tabblad (Blad2 is een start van opmaak). Een spiegelbeeld afdrukken met leesbare getallen is ook al voldoende
 

Bijlagen

  • Even-oneven.xlsx
    260.4 KB · Weergaven: 18
Sorry, maar dat is me net iets te rommelig en onoverzichtelijk om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Dit is onbeheersbaar en nodeloos ingewikkeld gemaakt qua layout...
Laat ik aan de liefhebbers van abstracte kunst, maar heeft niets met beheersing van Excel meer te maken ... niet aan mij besteed.
 
Snap ik volledig
Het heeft inderdaad weinig met excel te maken
Het is een soort wegwijzer met een nummering die omhoog komt te hangen om draden te kunnen lokaliseren die zich op een andere locatie bevinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan