Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Hallo dag iedereen, Ik heb een probleem met een Acces bestand die ik gemaakt heb in Acces Microsoft Office 2003. Op mijn Pc werkt alles...
Antwoorden
14
Weergaven
407
  • Gesloten
  • Opgelost
Wie weet hoe je in outlook 365 alle mails van doorheen de jaren offline beschikbaar krijgt? Alvast dank ;-)
Antwoorden
10
Weergaven
398
  • Gesloten
Voor sommigen nadenken voordat je nieuwe outlook installeert...
Antwoorden
3
Weergaven
575
  • Gesloten
Beste Ik ben bezig met alle tabellen aan het importeren van excel naar acces. Dat lukt zonder probleem, het enige is dat hij de formules niet...
Antwoorden
2
Weergaven
237
  • Gesloten
Ik ben in het bezit van een in-design bestand van een boek dat wij uitbrachten voor onze vereniging met het 75 jarig bestaan. Wij zouden dat graag...
Antwoorden
4
Weergaven
313
  • Gesloten
Op de pc van het werk gebruiken wij een excelbestandje, waar we steeds 1 veld invullen, en een aantal andere velden worden vanzelf aangevuld. Na...
Antwoorden
7
Weergaven
356
  • Gesloten
We gebruiken een excel document op het werk waarvan, ik het herstel wil uitzetten. Ik heb in de startup folder een koppeling geplaatst naar het...
Antwoorden
5
Weergaven
355
  • Gesloten
Het zal je misschien al overkomen zijn dat oude documenten met extensie .doc niet meer kunnen bewerkt worden in Word. Als je tracht een...
Antwoorden
10
Weergaven
537
  • Gesloten
  • Opgelost
In Word kan men speciale letters en alle soorten symbolen typen met de methode Alt + cijfercode Met andere woorden : Alternate toets ingedrukt...
Antwoorden
8
Weergaven
462
  • Gesloten
Ik gebruik door omstandigheden (o.a. dit forum, vrijwilligerswerk, etc..) nogal wat verschillende PC's en laptops. Maar mails opvolgen is voor mij...
Antwoorden
16
Weergaven
628
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan