Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

Ik zoek een manier om gratis een OST file om te zetten naar PST , outlook 2019 . Ik wil daar de contactpersonen uithalen, ik heb alleen de oude...
Antwoorden
8
Weergaven
537
Hallo, men probleem is het volgende ik maak in een formule gebruik van het volgende: =ALS(E17="Office 2016";"OK";"") nu wil ik dat deze kan zoeken...
Antwoorden
7
Weergaven
431
hallo, een vraag: hoe kan ik mijn Outlook agenda laten opstarten in iCloud? Het betreffende vinkje bij iCloud agenda staat telkenmale uitgevinkt...
Antwoorden
14
Weergaven
268
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik werk al een hele poos met Microsoft Office Professional Plus 2016 en die is ook geactiveerd : maar sedert kort komt er nu om de haverklap...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
hoe kan ik in excel de volgende info toevoegen in de koptekst, hier moet automatisch de datum en de naam van de gebruiker komen die het laats opslaat
Antwoorden
4
Weergaven
187
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Ik heb volgend probleem: bij Power point die ik krijg hoor ik soms de muziek en andere keren niet. Wanneer ik een power point verstuur...
Antwoorden
15
Weergaven
645
  • Gesloten
(engelse versie Office365) Hoe kan ik slechts de inhoud printen zonder dat rij en kolom identificatie wordt mee worden afgedrukt. Bij mijn weten...
Antwoorden
1
Weergaven
227
  • Gesloten
Ik heb Offce 2019 geiinstalleerd onder windows 10. Ik gebruik outlook 2019 met een imap e-mail account. Probleem : De office bijlagen verstuurd...
Antwoorden
6
Weergaven
349
Ik krijg een met ZIP ingepakt Word-document teogzonden. Ik heb geen ZIP (meer) maar WINRAR. Ik kan die file echter op geen enkele manier openen...
Antwoorden
16
Weergaven
551
  • Gesloten
Sinds gisteren heb ik problemen met het openen en verwerken van AL mijn bestaande Excel-bestanden. Vooral de bestanden met grafieken. Dit heeft...
Antwoorden
10
Weergaven
552
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan