Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
beste leden mijn vriend heeft office365 maar in de outlook komt er nooit een ongewenste mail!! enkel op webmail
Antwoorden
1
Weergaven
651
  • Gesloten
beste sinds een paar minuten komt alle email in mijn hotmail account terecht e en niet meer bij mijn telenet account. dus die voor telenet account...
Antwoorden
1
Weergaven
687
  • Gesloten
Hallo, Voor een vriend op een nieuwe laptop Office 2019 geïnstalleerd. Alles ok, tot ik ontdekte dat bij Outlook naast de nederlandstalige mappen...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Probeer office 2010 te installeren in win 10 via de setup.exe en krijg onmiddelijk de melding dat de taal niet ondersteund wordt. installatie via...
Antwoorden
0
Weergaven
290
  • Gesloten
De gegevens bestaan uit datum, tijd en waarde. Graag had ik de juiste waarde in een bepaalde tijdsperiode geplaatst. Het lukt mij niet, kan iemand...
Antwoorden
3
Weergaven
832
  • Gesloten
beste leden ik wil het vakje onderaan waarin staat 1 van 6 wat groter maken. maar dat lukt me niet. ik weet niet hoe ik dat kan dank bij...
Antwoorden
4
Weergaven
898
  • Gesloten
ik heb een paar dagen geleden microsoft office 2019 gekocht. en toch blijf ik nog latijd updates krijgen voor microsoft office 2010. mag ik deze...
Antwoorden
14
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo allemaal! Ik zit nu in mijn laatste jaar TEW en ben bezig met mijn thesis te schrijven. Ik heb een lijst met data van verschillende...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op mijn desktop pc met Windows 10 Pro versie 1803 op en Office 2016 op, krijg ik de melding dat Office niet meer werkt. Ik zie mijn contacten nog...
Antwoorden
4
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hallo, Ik gebruik office professional plus 2016. In exel enz. kan ik zonder probleem de standaard sjablonen gebruiken. Enkel in word krijg ik...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan