Office Krijg geen mails meer binnen via outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office.

Alle instellingen staan nog hetzelfde

Bedankt voor de tips

Via Gmail krijg ik wel alles binnen van Telenet

Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame
 
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office.

Alle instellingen staan nog hetzelfde

Bedankt voor de tips

Via Gmail krijg ik wel alles binnen van Telenet

Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame

Als er helemaal niets aan de instellingen zijn veranderd zou dit aan de provider kunnen liggen. Deze kan een storing hebben.

Je zegt: Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame

Dit snap ik hier niet, omdat Gmail ook mail van buitenaf is en dat ontvang je wel !!
 
Als er helemaal niets aan de instellingen zijn veranderd zou dit aan de provider kunnen liggen. Deze kan een storing hebben.

Je zegt: Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame

Dit snap ik hier niet, omdat Gmail ook mail van buitenaf is en dat ontvang je wel !!
Ja idd, stuur ik met Gmail een mail naar mijn telenetadres, komt die binnen. Stuurt bv Carrefour een mail, komt er niks meer binnen, ook niet in spam, vuilbak enz
 
Ik heb ooit wel geweten dat wanneer je mailbox gecomprommiteerd wordt, dat ze "Rules" (of filters) instellen die al je binnenkomende email onmiddellijk verwijderd.
Ga eens naar je Telenet Webmail. Ga dan naar "Instellingen" - "Email regels". Kijk daar eens na of er "Regels voor binnenkomende berichten" bestaan. En zoja, wat staat daar in?

Het is (indien zo) ook verstandig je wachtwoord van je Telenet email te veranderen.
 
vroeger ook problemen gehad met office 2007 en ik kreeg volgende tip van een ex collega , die op het werk de computers draaiende hield.

Je kunt proberen Outlook te starten met de switch resetnavpane

Start -> uitvoeren -> outlook.exe /resetnavpane

groeten
 
vroeger was de inkomende server in.telenet.be nu is dat sins kort pop.telenet.be de uitgaande server was vroeger uit.telenet.be nu is dat geworden smtp.telenet.be alles vind je via deze link https://www2.telenet.be/pop3 ik heb dat ook allemaal moeten veranderen ik had het zelfde probleem

Die Aliassen bestaan nog steeds. Dus indien deze gebruikt zouden zijn, is aanpassen niet nodig.

Code:
C:\>nslookup in.telenet.be
Server:  dnsrec2.kulnet.kuleuven.be
Address:  134.58.127.1

Non-authoritative answer:
Name:    pop.telenet.be
Addresses:  195.130.132.12
          195.130.132.13
Aliases:  in.telenet.be

C:\>nslookup uit.telenet.be
Server:  dnsrec2.kulnet.kuleuven.be
Address:  134.58.127.1

Non-authoritative answer:
Name:    smtp.telenet.be
Addresses:  195.130.132.11
          195.130.132.10
Aliases:  uit.telenet.be
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan