Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Bij het downloaden van bestanden van WE-transfer krijg ik sedert een paar maanden iedere keer een fout melding dat deze mislukt is en het bestand...
Antwoorden
3
Weergaven
421
  • Gesloten
Ongeveer twaalfhonderd servers in Nederland zijn vrijwel zeker besmet door grote gaten in de beveiliging van Microsoft. De gevolgen daarvan zijn...
Antwoorden
3
Weergaven
529
  • Gesloten
Ls. Ik heb een nieuwe windows (10) opgezet vanwege problemen. Nu werk ik veel met newsleecher. Alleen hij pakt niet meer automatisch bestanden...
Antwoorden
3
Weergaven
524
  • Gesloten
Besten, Men kan een icoontje van Firefox plaatsen op de "Taakbalk" en op het "bareelblad" Dat staat bij mij normaal zo ingesteld en werkt. Deze...
Antwoorden
3
Weergaven
240
  • Gesloten
Ben iemand die vaak met een brouwser in private modus surft om spam, of bv op youtube, te vermijden ik over dat onderwerp meer reclame, filmpjes...
Antwoorden
3
Weergaven
286
  • Gesloten
Hi Waarom duurt bij de eerste X Firefox opstarten het laden van een pagina lang. Al veel geprobeerd weet ook niet juist meer wat ik allemaal al...
Antwoorden
2
Weergaven
288
  • Gesloten
Ik zou een domein willen registreren met ".be" extensie. Enkel en alleen het domein - meer heb ik niet nodig, geen hosting of mail service. Ik...
Antwoorden
2
Weergaven
283
  • Gesloten
Even wat informatie: Vandaag zijn er verkiezingen in Nederland voor een nieuwe, andere of misschien wel dezelfde regering. De Vereniging van...
Antwoorden
1
Weergaven
402
  • Gesloten
waarom kan ik Winamp niet meer downloaden ? geeft aan error als ik op de download knop klik
Antwoorden
1
Weergaven
400
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, al een paar dagen krijg ik geen info meer op bovenvermelde website; weet iemand iets meer over dit probleem? Dit onder Windows10/Firefox en...
Antwoorden
1
Weergaven
426
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan