Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Is dat van den ouden tijd, pc banking zonder dat hangslot te zien of SSL? Gisteren wat betaald, denkelijk is dat gelukt(zonder hangslot of ssl)...
Antwoorden
6
Weergaven
554
  • Gesloten
  • Opgelost
Heb dit bericht hier maar gezet omdat ik nergens een afdeling vind voor vpn. (Private Internet Acces) Vraag: Hoe komt het dat meerdere website...
Antwoorden
6
Weergaven
531
  • Gesloten
Ik heb een canon Pixma ts 9150 printer en wil hem draadloos verbinden met mijn smartphone Hoe kan ik dit oplossen?
Antwoorden
6
Weergaven
514
  • Gesloten
hallo wie kan mij helpen ik gebruik google chrome en daarin gebruik ik FVD speed dial dan zie ik al mijn afbeeldingen van mijn sites die ik...
Antwoorden
5
Weergaven
518
L
  • Gesloten
Het is nu al de 2 de keer dat ik op men smartphone Page can not be loaded van dit fourm tevoorschijn zie komen. Nadat ik wel die keren vervelende...
Antwoorden
4
Weergaven
313
  • Gesloten
Als ik wil aanmelden op de site van Crelan krijg ik steeds een blanco scherm. Kan iemand mij helpen? Ben
Antwoorden
4
Weergaven
608
  • Gesloten
Telenet stopt met vanaf september met 3G https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/3g-switch
Antwoorden
4
Weergaven
429
  • Gesloten
Bedreiging Gitcdn.xyz browserkapers hijacker met de instellingen van uw browser knoeit, om deze meer vatbaar te maken voor de...
Antwoorden
4
Weergaven
663
V
  • Gesloten
Ik ben opzoek naar een website waarop ik een advertentie kan plaatsen, (niet te duur). Kan iemand goede site(s) aanbevelen?.
Antwoorden
4
Weergaven
485
  • Gesloten
Een goede gratis VPN is niet makkelijk te vinden. Windscribe doet het tijdelijk gratis en dit tot 30 GB/maand. Het enige wat jij moet doen is eens...
Antwoorden
3
Weergaven
665
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan